Malmern Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Hei,tror jeg har forstua / brukket den midtre tåa på venstre bein etter å ha sparket til ett stolben ved ett uhell og føler meg litt småkvalm.Bør jeg ringe legevakta nå eller er det greit å vente til morran og se hvordan det går?Ps. Merker en "dirrende" følelse i tåa innimellom,skal også sies at neglen sprakk på midten og kutta selvfølgelig i tåa,burde egentlig renset såret,men har desverre ikke Pyrisept / alkohol med høy nok % tilgjengelig. Endret 31. desember 2013 av Malmern Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg hadde renset tåa med pyrisept, men siden du ikke har det tilgjengelig haddejeg skyllet den i rent vann. personelig så hadde jeg ventet til i morgen tidlig med å reise til legevakten. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Takk for raskt svar, har selvfølgelig skylt tåa så godt jeg kan,selvom det er litt vanskelig å skylde delen av såret som fortsatt er under neglen. ^^ Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hvordan går det med tåen?? Lenke til kommentar
Skjære Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Og valgte du å ta et legebesøk? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Går veldig bra med tåa,slapp heldigvis ett legebesøk da jeg knapt merker smerter med mindre jeg legger press oppå tåa,drar selvfølgelig til legen viss det forværrer seg.Ps. Takk for at du spurte. Endret 1. januar 2014 av Malmern 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå