Gå til innhold

Får ikke se bilder i browsere

Gjest Slettet-imMmrOha

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-imMmrOha

Har to pc hjemme. da jeg kom hjem etter et par dager juleferie, oppdaget jeg rask at jeg ikke får sett bilder på enkelte nettteder.
På ebay får jeg bare sett logoen og bilder i produktbeskrivelsen, men ikke små komprimerte bilder.

- samme feil på begge pc'ene.

- samme feil i 3 browsere (som vi bruker) på begge pc'ene. chrome, firefox og explorer.

- gubben tok med laptop på nattevakt/ annet nettverk, da fungerte alt som det skulle.

-har resetta router (zyxel P-2812HNU-F3), og oppdatert firmawaren uten at det hjalp noe.

er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan få fiksa dette?
blir så himla irritert av å plages med slike idiotting!

er det mulig at det kan være feil hos internettleverandør, eller er det mest sannsynlig at feilen er hos meg?

Endret av Slettet-imMmrOha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-imMmrOha

har nå også prøvd å flushe dns, uten at det hjalp noe.
har plugga nettkabelen rett i pcn, slik at modemet ikke er innblandet i det hele tatt, og problemet er der fortsatt.

i og med at gubben ikke hadde noe problemer da han brukte laptoppen på annet nettverk i natt/ og det at det ikke hjelper noe å ha nettverkskabel plugga rett i min stasjonære, så er kanskje ikke problemet hos meg?

er det noen som har noen forslag til hva feilen kan være om det er her problemet ligger?

eller er det mer sannsynlig problemet er hos nettleverandør?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha

Hei.
Etter å ha prøvd mye forskjellig konkluderte vi med at problemet umulig kunne ligge på hverken router eller våre pc.

Problemet var hos nettleverandør, og det ble ordet første arbeidsdag etter jul da de var tilbake på jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...