Gå til innhold

Kjøp av 2 stk PCI-E 8-pin/6+2-pin kabler til modulær PSU

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bygge ny PC, men har fra før strømforsyningen

Cooler Master RealPower M850 (RS-850-ESBA)

http://www.coolermaster.com/service/support/model/RS-850-ESBA/

Jeg finner nå ikke igjen de ekstra kablene til denne (modulær PSU)!

Trenger 2 stk PCI-E 8-pin eller 6+2-pin kabler, for å kunne koble til nytt skjermkort.

Vet noen hvor jeg får kjøpt slike?

Eventuelt, er det noen som har kabler til denne?

Endret av Mongster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips! Antar det er rimelig godt overspenningsvern i kontaktene på skjermkortet (Asus Radeon MATRIX-HD-7970), så skal teste.

Vil uansett foretrekke å ha riktige kabler direkte til skjermkortet (uten ekstra koblingspunkter) pga stabilitet og evt overklokking senere, så jeg kjøper gjerne av noen som har det liggende ubrukt :)

Lenke til kommentar

Det står lite om railfordelingen der, for jeg googlet den frem selv før jeg postet. Det eneste som synes sikkert er at GPU-railene er de to på 28A hver, mens to av 18A-railene går til hovedkort og CPU. De to siste med 18A går vel til SATA osv. Dette fant jeg ut ved å lese et review, så det er ikke offisiell informasjon.

Lenke til kommentar

ta kontakt med coolermaster, de har hjulpet meg tidligere med produktproblemer, og de løste det uten å krangle eller noe. jeg endte med å få et nytt hk brett til stacker 830 kassa mi tilsendt fra tyskland og jeg betalte ikke noe for det.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Dere vet at de pluggene er "stadard"? og at dere kan lage kablene selv... :p

Men hvorfor i alle dager kastet dere kablene? :(

Så vidt jeg har skjønt er de IKKE standard i PSU-enden av kabelen. Ellers ville vel de fleste databutikker solgt slike kabler i 'løsvekt'. Hvordan lager du de selv?

Jeg har ikke kastet de, finner de bare ikke igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...