Mongster Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Jeg holder på å bygge ny PC, men har fra før strømforsyningen Cooler Master RealPower M850 (RS-850-ESBA) http://www.coolermaster.com/service/support/model/RS-850-ESBA/ Jeg finner nå ikke igjen de ekstra kablene til denne (modulær PSU)! Trenger 2 stk PCI-E 8-pin eller 6+2-pin kabler, for å kunne koble til nytt skjermkort. Vet noen hvor jeg får kjøpt slike? Eventuelt, er det noen som har kabler til denne? Endret 3. januar 2014 av Mongster Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Bump. Ingen som har? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Foreslår denne løsningen: http://www.supersmart.no/PartDetail.aspx?q=p:2341977;c:100466 - men om du overbelaster noen rails vet jeg ikke. Tullefirmaet som laget PSUen din har jo ikke informasjon om railfordelingen tilgjengelig... Som en last resort kan du jo spørre tech support til cooler master om de kan sende deg kablene. Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Takk for tips! Antar det er rimelig godt overspenningsvern i kontaktene på skjermkortet (Asus Radeon MATRIX-HD-7970), så skal teste. Vil uansett foretrekke å ha riktige kabler direkte til skjermkortet (uten ekstra koblingspunkter) pga stabilitet og evt overklokking senere, så jeg kjøper gjerne av noen som har det liggende ubrukt Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Ser ut som linken ikke fungerte i den originale innlegget. Her er den: http://www.coolermaster.com/service/support/model/RS-850-ESBA/ Product Sheet: http://www.coolermaster.com/xresserver01-DLFILE-P1302180158a3b6-F13032500286cc1.html Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det står lite om railfordelingen der, for jeg googlet den frem selv før jeg postet. Det eneste som synes sikkert er at GPU-railene er de to på 28A hver, mens to av 18A-railene går til hovedkort og CPU. De to siste med 18A går vel til SATA osv. Dette fant jeg ut ved å lese et review, så det er ikke offisiell informasjon. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) ta kontakt med coolermaster, de har hjulpet meg tidligere med produktproblemer, og de løste det uten å krangle eller noe. jeg endte med å få et nytt hk brett til stacker 830 kassa mi tilsendt fra tyskland og jeg betalte ikke noe for det. Endret 4. januar 2014 av Spirre Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Spirre, takk for tips! Skal ta kontakt med de på mandag. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 nå hadde jeg en feil på mitt produkt da, så du kan nok ikke forvente å få kablene gratis Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 nå hadde jeg en feil på mitt produkt da, så du kan nok ikke forvente å få kablene gratis Skader ikke å spørre vettu Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Har samme problemet, Men Min Psu er en Chieftech 1200watt, (Overkill til de grader) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Dere vet at de pluggene er "stadard"? og at dere kan lage kablene selv... Men hvorfor i alle dager kastet dere kablene? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Dere vet at de pluggene er "stadard"? og at dere kan lage kablene selv... Men hvorfor i alle dager kastet dere kablene? Har ikke kastet de :=) Men kjøpte Psuèn brukt en del år tilbake Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 nå hadde jeg en feil på mitt produkt da, så du kan nok ikke forvente å få kablene gratis Forståelig nok. Jeg får høre om jeg får kjøpe av de Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Dere vet at de pluggene er "stadard"? og at dere kan lage kablene selv... Men hvorfor i alle dager kastet dere kablene? Så vidt jeg har skjønt er de IKKE standard i PSU-enden av kabelen. Ellers ville vel de fleste databutikker solgt slike kabler i 'løsvekt'. Hvordan lager du de selv? Jeg har ikke kastet de, finner de bare ikke igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå