Coffee Break Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Syk omgang av Tottenham. Å rævkjøre United på OT er en vanvittig prestasjon Jeg skjønner ikke helt hvordan du klarer å kalle det der rævkjøring? Synes United har vært best, egentlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Tror ikke vi har sett på samme kamp. Ser på en kamp der Tottenham fort kunne hatt 3 mål. Lennon og Soldado har hatt 2 gigantiske sjanser. 8 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ifølge Klaus i studio har United vært best. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ser på en kamp der Tottenham fort kunne hatt 3 mål. Lennon og Soldado har hatt 2 gigantiske sjanser. De har hatt de største sjansene, ja, men de har fortsatt ikke spilt best. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ser på en kamp der Tottenham fort kunne hatt 3 mål. Lennon og Soldado har hatt 2 gigantiske sjanser. Ser på en kamp hvor Tottenham stort sett har ligget lavt og alle deres sjanser har kommet på kontringer, mens United har dominert banespillet, men ikke kommet til de største sjansene. Typisk når United spiller hjemme mot nyopprykkede lag blant annet. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 United startet best og var best i store deler av omgangen. Dessverre har ikke vi skapt de aller største sjansene, men Tottenham har hatt flere store sjanser, og ett mål. Skal sies at kontringstaktikken til Spurs har fungert perfekt. Surt å se på. Har allikevel tro på seier. Og nei, Tottenham rævkjører ikke United. Hva faen Benbjo? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Young inn for Smalling please. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 For en gangs skyld er jeg enig med Benbjo Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Deilig med kamptråd på mobilen når man ikke får sett kampen! Lukta uavgjort før kampstart iallefall. Blir spennende å se hvordan andre omgang tar i vei. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hepp! Måtte rydde opp litt plass til stolen min i denne tråden.. Ender kampen U så har jeg 11 rette aka 3350,- H eller B gir meg en 10-ar men overlapper kampen med live-odds nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Uff, det der var ikke mye imponerende. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg fox Skrevet 1. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2014 For en filming, lært av Young? 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Flott av Webb å ikke bli lurt der. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Lol, ser hva United må ty til nå 5 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Så veldig ut som en dive for meg. 9 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 God dive forøvring. Ble nesten lurt selv. Langt bedre enn Januzaj. 4 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Vel, der fikk man fint se at det var kontakt. Alltid underholdende å se at alle går rett på filme-anklagene. 4 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kasper Wikestad, lurt av Welbeck 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå