Everket Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Ikke en veldig sterk kamp av Webb. Dette bør vel være soleklart gult? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Wikestad, Langli og Lundekvam mente vel at det var straffe. Det skjønner jeg ikke, for han kaster seg jo når han får en touch på leggen, og ser at han ikke rekker ballen. Gult for filming hadde vært mer riktig. E: skrivefeil Endret 2. januar 2014 av knipsolini 4 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Klar straffe. Ser det bedre fra en annen vinkel, men at du mener det er filming er helt bak mål. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kontakt: Ja Nok til å "falle" slik han gjør: Nei Ikke straffe i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Selv om det er kontakt betyr det ikke at han mister balansen, og må hoppe ut i det mageplasket der. 3 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det var filming Kontakt er lov i fotball så vist jeg vet 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Helt uenig. Mener fortsatt det er straffe. Young sin situasjon er klarere tho. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det var filming Kontakt er lov i fotball så vist jeg vet Haha, morsom. Se klippet fra en annen vinkel. Ser jo på hele "fuck what have I done"-holdninga til Chiriches etterpå at det skal være straffe. Husker alle Tottenham-supportere forsvarte Bale til den store gullmedaljen på små kakk på fot i fjor. Fått en annen tone i år visst. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg synes det var straffe. Men siden det er United så synes jeg at dere skal få lov til å bare la "oss" i Tottenham få denne med tanke på tidligere dommeravgjørelser på Old Trafford lagene i mellom. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Anewz: Hvorfor blander du inn Spursfansen i dette? Dere diskuterer ikke med oss. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Anewz: Hvorfor blander du inn Spursfansen i dette? Dere diskuterer ikke med oss. Sorry, såg mer på innhold enn hvem som skrev hva. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg synes det var straffe. Men siden det er United så synes jeg at dere skal få lov til å bare la "oss" i Tottenham få denne med tanke på tidligere dommeravgjørelser på Old Trafford lagene i mellom.Det har det blitt sagt lenge. Hver eneste gang vi får en dommeravgjørelse mot oss så sier andre alltid at vi ikke kan si noe fordi vi får dommerhjelp hele tiden. Selv om sannheten skulle si det omvendte. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Blir nok morsomt for Thomas når han skal se reprisen ikveld. MORO?! Å vinne på OT 2 år på rad har redusert levealderen min med minst 25 år.. Edit: Vi har faktisk ikke tapt en liga-kamp mot United på to sesonger.. herrefred. Endret 2. januar 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Fuck you Howard Webb og fuck you alle som som sier han er alltid på utd sin side! CUNT! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) MORO?! Å vinne på OT 2 år på rad har redusert levealderen min med minst 25 år.. Edit: Vi har faktisk ikke tapt en liga-kamp mot United på to sesonger.. herrefred. Lurer på hva oddsen for at dette kom til å skje var før sesongstarten i forfjor var... Endret 2. januar 2014 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Det har det blitt sagt lenge. Hver eneste gang vi får en dommeravgjørelse mot oss så sier andre alltid at vi ikke kan si noe fordi vi får dommerhjelp hele tiden. Selv om sannheten skulle si det omvendte.Greit. Da er det 150 mot 1 nå, istedenfor 150 mot 0. Edit: glemte Smalling sin. Da sier vi 151 mot 1 Endret 2. januar 2014 av indahla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå