Nils Christian Skjauff Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Spurvehauk. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Flott portrett av Spurvehauken Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Fantastisk øyekontakt! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Kanskje er det øynene som er mest imponerende der man ser skillet mellom himmel og jord I en speiling. Kanskje ikke like åpenbart for alle da jeg sitter med en 32 tommers TV som PC skjerm. Det er kanskje derfor jeg ser at du har vært helt på kanten hva cropping angår. Men jeg tør såvisst ikke å påstå at dette hadde blitt enda bedre om du hadde moderert deg litt på croppinga da jeg jo ikke har sett versjon med mindre beskjæring. Flott er det uansett og slett ikke hverdagskost. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Imponerende flott !! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hei, Nils Christian. Et praktfullt portrett av spurvehauk, - fin positur, førsteklasses skarphet, klare rene farger og en bakgrunn som ikke tar oppmerksomhet fra motivet ! Ha et Riktig Godt Nytt År ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Tusen takk for kommentarene, hyggelige og konstruktive: Magnar B, Jan Egil S., Roar K., Thorhild J og Albert A. ! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Flott nerkontakt med sparehauken Nils Christian GODT NYTT ÅR Med hilsen Leif Sigvard Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Flott nerkontakt med sparehauken Nils Christian GODT NYTT ÅR Med hilsen Leif Sigvard Tusen takk for din kommentar Leif O ! Ønsker deg et kjempefint 2014! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Tusen takk for din kommentar Leif O ! Ønsker deg et kjempefint 2014! I like så herr Skjauff Med hilsen herr Olsson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg