medvet Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Kjøpte ny iphone, pakket opp og fant et simkort i telefonen. Har fått vite at alle nye iphoner kommer med et ikke - aktivisert simkort... synes det høres rart ut. Stemmer dette? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg fant ikke noe simkort i min iallefall... kjøpt direkte fra apple,så kanskje det er grunnen, får vente på svar fra andre Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Nei.. Hvem har du hørt det fra? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Om du kjøpte via en teleoperatør så kan det være de har lagt med et SIM-kort, slik at du skal slippe å bestille det i etterkant. Nye iPhone bruker som kjent nano-SIM, og det er det ikke mange som har fra før. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 De legger det kanskje med ja, men de bryter ikke emballasjen på boksen fra apple. Lenke til kommentar
medvet Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Kjøpte ulåst på nettet. Fikk høre at alle telefoner fra Apple kom med dette fra fabrikken... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Var den åpnet da? Lenke til kommentar
jic Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Kjøpte ulåst på nettet. Fikk høre at alle telefoner fra Apple kom med dette fra fabrikken... Hvilken operatør tilhørte simkortet til? Er vanlig i USA at det ligger simkort i tlf hvis du kjøper nye tlf med binding. Endret 30. desember 2013 av jic Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Dette har jeg aldri hørt om. Hvilket firma har du kjøpt fra? Lenke til kommentar
medvet Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Hvilken operatør tilhørte simkortet til? Er vanlig i USA at det ligger simkort i tlf hvis du kjøper nye tlf med binding. Lenke til kommentar
medvet Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Husker ikke, men det var ikke en norsk operatør i alle fall. Har sendt telefonen tilbake, regner med at det ordner seg. :-) har aldri vært med på at det ligger simkort i en forseglet forpakning før, ble litt paff. .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg har kjøpt flere iPhones, både i Norge, England og i USA, og det har aldri vært SIM-kort i telefonene eller i esken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå