Nordmann3 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hei, jeg har fått et gopro hero 3+ black og det går an å ta timelapse med den.. men når det kommer til å sette bildene sammen, så vet ikke jeg! vet noen om et bra program som gjør dette? eller tips til timelapse? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 vet noen om et bra program som gjør dette? eller tips til timelapse? Ta og sjekk ut "den store timelaps tråden", der finner du svar på alle dine spørsmål. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hei, jeg har fått et gopro hero 3+ black og det går an å ta timelapse med den.. men når det kommer til å sette bildene sammen, så vet ikke jeg! vet noen om et bra program som gjør dette? eller tips til timelapse? last ned "gopro studio 2" et gratis redigerings program som folka i GoPro har laga for kameraet. Her har du mulighet for timelapse, programmet gjør alt for deg legger ved link: http://gopro.com/software-app/gopro-studio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå