Laserbeam Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Utforsker alltid de drømmene. Er ganske spennende egentlig. jeg pleier å utforske de drømmene nesten hver gang jeg har en slik drøm. Det lengste en slik "drøm" har vart, er på 1-2 timer, tror jeg. Ulempen med slike "drømmer", i mitt tilfelle, er at de nesten alltid resulterer i en søvnparalyse, og en slik drøm starter på nytt, og slik fortsetter det. (Det er slik en sånn drøm har vart i et par timer). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Tar du medisiner? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Tar du medisiner? Ja. Abilify og luoxetin. Anonymous poster hash: 5462b...e0b Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 (endret) Tar du medisiner? Var det et spørsmål til meg eller TS? Hvis til meg: Tar noen angstdempende/antidepressiva, stemningstabiliserende og beroligende som kan gjøre at jeg drømmer mer. Endret 31. desember 2013 av Gnalern Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Greit nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå