NsIsaksen Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 På expert/elkjøp o.l står det ofte at produkt (som f.eks mus og tastatur) er kompatibelt med enten: 7 ELLER 8 ELLER begge osv.Siden jeg skal til å bestille en pc fra komplett.no, som har Windows 8,1, så tilbyr ikke expert mange tastatur(er) som er kompatibelt med W8. Dette er et problem for meg, da jeg har tenkt til å bruke gavekort på expert til å kjøpe skjerm, mus, tastatur osv. Er det farlig å kjøpe et tastatur som er kompatibelt med 7 og ikke 8, eller vil det rett og slett ikke fungere å bruke det? * Om ikke det bryr eventuelle svarere, kan dere legge til noen linker med tastatur/mus/skjerm. Har funnet skjerm og mus, men sliter ang tastatur. Dog, ville det hjulpet å forklart det ovenfor, selv om jeg har funnet skjerm og mus. http://www.expert.no/pcskjerm/samsungls24c350hsen24monitor/p/9948/ http://www.expert.no/gamingmus/logitechg500slasergamingmouse/p/9569/ Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 hei, hvis den er kompatibelt med win7 er den også for win8. ingenting å bekymre seg for. lykke til Lenke til kommentar
NsIsaksen Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Og dette gjelder for "alle". Finnes det unntak? Men, takker for svar Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Og dette gjelder for "alle". Finnes det unntak? Men, takker for svar Dette gjelder for alle, mange glemmer å oppdatere sine spesifikasjoner! er den for win7 er den også for win8. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det er ikke farlig, men det kan være at ting ikke funker. F.eks. ekstra-knapper på tastatur osv. Kommer stort sett ann på driverstøtte og programvaren fra produsenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå