Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Headset med mic til musikk film og spill

Anbefalte innlegg

Har bruk for et nytt headset pga de gamle begynner å bli litt ødelagt. Desuten er det ubehagelig å ha det på i lengden.

Budsjettet ligger på maks 600 kr.Vil helst ha lukkede klokker som ligger over øret.Kommer hovedsakelig til å bruke dem til musikk (50%) men også film(25%) og spilling(25%).

Jeg hører egentlig ikke på noen spesiell type musikk, kanskje mest house. Jeg vil ha et headset med mic slik at jeg kan snakke med andre mens jeg spiller.

Jeg høre musikk fra PC-en + iPhone-en min. Film + spilling skjer foran pc-en.

Jeg kommer ikke til å gå noe serlig på gata med de så størrelse eller fasong har fint liten eller ingen betydning.

Til nå har jeg brukt WeSC matte conga. Det som er mest irriternde er at etter å ha hatt dem på lenge, får jeg vondt i ørene, dessuten blir de svette og klamme. Jeg ønsker derfor et headset der det ikke skjer.

En annen ting er at ofte hører jeg musikk mens jag snakker med andre. Derfor har jeg bare en ørepute på. Etterpå ble headsetet vridd og enda mindre behagelige å gå med.

Lyden er helt grei, har egentlig ikke så mye å klage på der. Kunne gjerne tenkt meg bedre men da tror jeg jeg må heve budsjettet.

Jeg er altså ute etter et headset med mic, som er behagelig å ha på i flere timer. Det må gå an å ha på bare ene øreputen. Det blir kanskje litt mye å be om for 600 kr, så si ifra om jeg må heve budsjettet eller ta vekk noen av kriteriene for at det skal gå.

Jeg har selv sett litt på SteelSeries Siberia v2 full size.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis verden ikke går under ved å kjøpe hodetelefoner uten mic, så ville jeg kjøpt Creative Aurvana Live! med en billig ekstern bordmikrofon. Dette kommer på rundt 600kr. Så kan du evt. gå til innkjøpt på et lydkort eller ekstern lydkort senere for å få bedre simulert surround hvis du spiller mange fps spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...