sveinungv Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Fant ikke noen andre steder som det passet seg og spørre om dette. Om jeg er dårlig til å lete, så er det bare og flytte tråden. Men det jeg lurer på er om noen andre har erfaring med det samme problemet som jeg har med youtube nå. Mellom 1 og 2 minutter inn i videoen så stopper den bare, prøver jeg å spole litt så kommer det bare opp at det har oppstått en feil. Dette gjelder for alle videoer. Jeg kan oppdatere siden, spole til dit jeg kom før det stoppe, for så å se 1-2 nye minutter av videoen. Jeg har prøvd å avinstallere chrome og installere på nytt. Har oppdatert både flash og java om dette skulle være til noen hjelp. Har prøvd å deaktivere ad-block på hele youtube uten hell. Begynner å bli veldig irriterende.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 * Prøv en annen browser * Prøv HTML5-video, se youtube.com/html5 * Prøv HTML5-video i en annen browser Lenke til kommentar
sveinungv Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Takk for tips, skal teste alle tre nå Forresten, hadde ikke dette problemet før! Det virker som det oppsto når jeg slettet cache i chrome.. EDIT: Mozilla gjorde susen det! Endret 30. desember 2013 av sveinungv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå