mortex2008 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hei. Det er flere som sier på nett at din cpu fortsatt er ok for gaming. Jeg tror at du ville merket stor forskjell hvis du kjøpte nytt grafikk kort. Hvis du skal spille på de settingene som du beskriver så er det vel like greit og kline til med et ordentlig. Er vel 290x eller 780 ti som kan være aktuelt. Så kan du ta hovedkort og cpu i neste runde... sjekk ut dette med rammen også som er nevnt over Men aller først ville jeg ha søkt på youtube for å se på hvordan man kan justere instillingene manuelt og sett hva du fikk til å være spillbart. Da kan det være ok å sjekke fps også om det blir forskjell.det finnes noe du skriver inn for å vise det. Youtube det også... Med mitt gamle 580 ti gikk jeg ned til de laveste kvalitet ene og det ble merkbart stor forskjell på flyten i bf 3. I bf 4 gikk jeg ned fra ultra til high med mitt 780 og jeg synes det ble bedre flyt. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hei. Det er flere som sier på nett at din cpu fortsatt er ok for gaming. Jeg tror at du ville merket stor forskjell hvis du kjøpte nytt grafikk kort. Hvis du skal spille på de settingene som du beskriver så er det vel like greit og kline til med et ordentlig. Er vel 290x eller 780 ti som kan være aktuelt. Så kan du ta hovedkort og cpu i neste runde... sjekk ut dette med rammen også som er nevnt over Men aller først ville jeg ha søkt på youtube for å se på hvordan man kan justere instillingene manuelt og sett hva du fikk til å være spillbart. Da kan det være ok å sjekke fps også om det blir forskjell.det finnes noe du skriver inn for å vise det. Youtube det også... Med mitt gamle 580 ti gikk jeg ned til de laveste kvalitet ene og det ble merkbart stor forskjell på flyten i bf 3. I bf 4 gikk jeg ned fra ultra til high med mitt 780 og jeg synes det ble bedre flyt. Du har et 780 (samme som jeg) Og spiller på High? Spiller du på en skjerm eller fler? Jeg Spiller på en 1080P Skjerm med Full AA og Settings på Max, Med alt fra 80-125fps Lenke til kommentar
mortex2008 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hei Jeg har 780 og har spilt på ultra settings på bf 4. Har kun en 60 Hz skjerm. Men jeg synes det var så rart at jeg ikke traff så mye som motstanderen så jeg gikk ned til high og synes jeg merket forskjell på flyt og treff. I teorien så skulle jeg kunne kjøre på ultra, men synes det ble bedre når jeg gikk ned. Har ingen forklaring på det, men kun egen opplevelse... 1 Lenke til kommentar
Kennethsk Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Takker for alle svar! Tror det blir nytt RAM på meg i første omgang. Har det noe for seg å kjøpe 2x8GB eller er det overkill? Finnes det en overklokkings guide for dummies? Som nevnt tidligere kan jeg ikke dette. Tror jeg endret på volten det lille jeg har klokket prosessoren opp nå... Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Amd: Intel: Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hei Jeg har 780 og har spilt på ultra settings på bf 4. Har kun en 60 Hz skjerm. Men jeg synes det var så rart at jeg ikke traff så mye som motstanderen så jeg gikk ned til high og synes jeg merket forskjell på flyt og treff. I teorien så skulle jeg kunne kjøre på ultra, men synes det ble bedre når jeg gikk ned. Har ingen forklaring på det, men kun egen opplevelse... Jeg har også en 60hz Lenke til kommentar
Kennethsk Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Hei! Jeg har fremdeles samme maskinen som jeg nevnte i første post, og nå er den blitt enda eldre Har noen tips om jeg må/kan/burde bytte ut alt i sammen, eller beholde noe? Jeg vil ha meg en god spill maskin. Gigabyte GA-P55-USB3, P55, Socket-11564xDDR3, ATX, GbLAN, USB3.0, PCI-Ex(2.0)x16 Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, for Core i5 Totalt 8GB RAM Intel Core? i7 Quad Processor i7-870 Gainward GeForce GTX 670 2GB Edit: la til det jeg har i dag Endret 29. oktober 2014 av Kennethsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå