MhMh Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 HeiJeg sitter nå å skal prøve å laste ned en fil via bittorent.Dette har jeg gjort mange ganger før, men etter at jeg formaterte pcen den siste gangen vil det rett og slett ikke fungere.Alt som står er "trying to conect to peers", det står hele tiden.Noen som vet hva som kan løse problemet? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Har du en brannmur som blokkerer for programmet? Har du prøvd forskjellige torrenter og klienter? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Har laget unntak i brannmuren for det.Prøvde også med utorrent og det fungerte heller ikke.Men har prøvd litt mere nå og noen torrents får jeg startet, mens andre ikke :S Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Fant en løsning på det.Starta med en port imellom 48000 og 56000, så åpna jeg bittorent som admin.Når klar å torrente å koble til, det tar dog litt tid og enda lengre tid for å nå maks speed, men det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå