Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

venninna til søstra mi, en no-go?


Anbefalte innlegg

Jeg er litt småinteressert i venninna til søsteren min. søsteren min er 4 år eldre enn meg, venninna er 2 år eldre enn meg, vi er alle i 20-årene.

 

Jeg og søstra mi har et greit forhold, og jeg tror ikke hun hadde hatt noe i mot om jeg ble sammen med venninna egentlig, men vi bruker ikke å prate om folk vi driver på med/er interessert i, har alltid kun introdusert hverandre for de vi faktisk er sammen med, så jeg føler det blir så kleint om jeg begynner å holde på med venninna. Jenter prater vel om sånt også, så jeg vet ikke. Søstra mi er ikke typen som legger seg så veldig bort i kjærlighetslivet mitt, men føler likevel at det kanskje blir litt for rart hvis jeg skulle holdt på med venninna.

 

Noen med erfaringer her?

 

Kan legge til at vi har rota noen ganger på fest, ikke sex. Dette har vært på fester hvor søstra mi også har vært, så hun har nok fått det med seg, sånn halvveis i alle fall, men ikke kommentert det til meg. Venninna virker keen, så har lyst til å invitere a på date, men det som holder meg igjen er tanken på at søstern muligens får en step-by-step update underveis mens vi eventuelt holder på, synes det blir kleint.



Anonymous poster hash: 96980...8a8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for innspill ;) Er ikke såå veldig redd for at søsteren min skal ha så sterke meninger i utgangspunktet, er kanskje heller mer at det kanskje kan være negativt hvis noe føkker seg. Jeg går jo ikke inn for å være drittsekk mot noen jenter egentlig, men jeg kan ofte bli litt usikker på hvor mye jeg egentlig liker dem osv. Kanskje er jeg litt mer umoden ift. forhold søstra mi + venninna, men tror jeg bare skal gønne på og se hva som skjer. Dama er dritfin, og søstra mi får vel alltids tilgitt meg om det ikke går bra også.



Anonymous poster hash: 96980...8a8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...