ltdata Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg har mange bøker til salgs (ca 50) Jeg vil helst unngå å selge en og en bok. Noen tips om hvor jeg kan selge alle bøkene i et salg? Noen steder på internet/forhandlere? Bøkene er ganske nye, lite brukt og populære. Jeg kan selge de for under halve prisen av det jeg kjøpte dem for. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hvis du bor i nærheten av et universitet/folkehøgskole, sjekk nettsiden deres, de har fått en slags "markedsplass" for å selge bøker.Eventuelt din lokale biblotek Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 vi hadde også veldig mange bøker. prøvde på finn, men dårlig respons ringte forskjellige biblioteker osv men de kunne bare ta noen bøker hvis de fikk bøker gratis.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Et antikvariat (= bruktbokhandler), selvsagt. Det er ikke gitt at de vil ha alle bøkene dine, men det er ihvertfall der de kjøper bøker. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 facebook grupper for kjøp og salg. Men å selge for halv pris kan du nok se langt etter, du må nok vesentlig ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå