superfredrik Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hei! jeg ønsker en app der jeg kan legge til produkter eller bilder. Så kan jeg lagre de med "tags"/"nøkkelord". Også vil jeg søke de opp igjen ved å bruke tags. Noen som skjønner hva jeg mener? Eller vet om en app som gjør dette? Mvh fredrik Lenke til kommentar
superfredrik Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 BUMP - Ingen som vet om en? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 litt usikker på hva du mener med å legge til produkter, er det linker til produkter du mener? jeg bruker evernote til slikt (på android riktignok, men ios versjonen er vel lik), prøv den, mener den kan gjøre alt du trenger Lenke til kommentar
superfredrik Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 litt usikker på hva du mener med å legge til produkter, er det linker til produkter du mener? jeg bruker evernote til slikt (på android riktignok, men ios versjonen er vel lik), prøv den, mener den kan gjøre alt du trenger Hei! Jeg ser for meg en app hvor jeg kan legge til produkter, altså et bilde med litt informasjon til den. så vil legge til taggs på dette "produktet" eller hva vi kaller det, slik at jeg kan finne det igjen. Jeg vil bruke det i jobbb sammenhegn, la oss si jeg solgte biler.... Da ønsker jeg å kunne legge til biler i appen, med bilde og spesifikasjoner. Også taggs. Så kan det være en kunde ønsker: rød, bmw, skinnseter, automat jeg skriver inn taggsene og alle "produktene"/bilene som har de taggsene kommer opp. var det forståelig? Kan evernote gjøre dette? Det kan eks. være enkle dokumenter eller bilder Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Du ønsker å sette opp en database altså. 1 Lenke til kommentar
superfredrik Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Du ønsker å sette opp en database altså. Vell, ja. Som jeg kan finne objekter/produkter i ved hjelp av taggs. Har du en idé som kan hjelpe meg? Det hadde vært supert! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Har desverre ikke noen erfaringer selv, men etter et søk kom jeg over denne virker som den er ganske fleksibel og søkbar Lenke til kommentar
superfredrik Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Har desverre ikke noen erfaringer selv, men etter et søk kom jeg over denne virker som den er ganske fleksibel og søkbar Takk for svar og hjelp! Jeg har desverre iPhone og kunne ikke finne den i AppStore. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ahh beklager, har ikke noen apple produkter selv så da vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå