Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen mener jeg er egoistisk i senga


Anbefalte innlegg

Jeg startet å date en fyr for noen måneder siden og har opplevd noe med denne mannen jeg aldri har opplevd før. Han klager på at jeg bruker fingrene på meg selv under sex. Jeg har forklart mange ganger at jeg aldri har opplevd å få orgasme uten dette og mener at jeg også fortjener å få orgasme. Likevel klager han på dette og mener at det forstyrrer i flere forskjellige stillinger. Vi avslutter ofte samleiet med at jeg gir han oralsex, ettersom det er noe han liker veldig godt. Jeg forstår derfor ikke at han ikke kan unne meg å jobbe med meg selv under samleie. Er det riktig at dette kan være forstyrrende? Jeg har aldri hørt om det før og begynner å lure på om at det er han som bare er ekstremt egoistisk eller ikke vandt til kvinner som tar ansvaret for egen orgasme.



Anonymous poster hash: 4b6a3...cc0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste kvinner må ha klitoris-stimulering for å oppnå orgasme. Vet han ikke dette, så er han ikke i posisjon til å ha en mening innenfor seksuelt samliv.

 

Kommer fingrene dine derimot i veien for selve penetreringen, så bør du komme til et kompromiss med han. Det å bare kun stimulere klitorisen din må du nesten få lov til det.

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Om vi er i en stilling hvor det kommer i veien, så er det jo ikke slik at jeg trenger å gjøre det hele tiden. Men i løpet av samleiet, for å få en orgasme må jeg det. Han påstår at sine tidligere partnere ikke trengte dette for å oppnå orgasme, men ettersom han har hatt ett godt antall partnere, så regner jeg med at noen av dem da har løyet for han. Han sier også at han blir frustrert fordi det virker som jeg ikke nyter sexen med han, ettersom jeg må hjelpe litt selv, noe jeg har gjort klart at bare er tull, så klart nyter jeg samleiet uten å få orgasme, men det beste er da å få i pose og sekk.



Anonymous poster hash: 4b6a3...cc0
Lenke til kommentar

Så lenge ikke hånda er i veien så burde det jo ikke være et problem. Du får fortelle han at veldig mange jenter ikke kommer med mindre det er stimulering på klitoris. Og jeg tviler på hvis han har god erfaring så har alle jentene kommet av inn og ut. Stå på ditt. Det burde ikke være et problem at du gjør det når dere i stillinger der det ikke er veien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne fyren høres ut som han er heller ganske uerfaren. Det er absolutt prisverdig at ei jente som trenger litt "ekstrahjelp" tar hånd om dette selv i stedet for å forvente å få alt servert akkurat slik hun vil/trenger det. Jeg synes du er flink jeg. Om denne fyren ikke forstår disse forholdsvis enkle forhold... Synes jeg faktisk rett ut at han er dum. Det må da gå an å forstå når du får realitetene servert i klartekst, noe som damene ofte ikke er så flinke til.

Kred til flink jente :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva mener du egentlig med at "det kommer i veien"? Da må du jo drive på i inngangen under penetrering?

 

Han mener at i misjonærstillingen er det ubehagelig for han, at når han tar meg bakfra er det "rart" om jeg bøyer meg ned for å nå klitoris, og ellers mener han at når jeg gjør dette ofte betyr at at jeg prioriterer meg selv først.

 

Ellers takk for god respons og gode råd fra de som har svart :)

 

Anonymous poster hash: 4b6a3...cc0

Lenke til kommentar

Jeg hadde en samboer som kunne finne på å lirke inn en finger samtidig. Det ga ikke meg noe, men jeg mener, det må da være spillerom. Det er så mange jenter som sliter og strever så masse med å få orgasme, samtidig som vi i dag er så opplyste som vi er, at dette "problemet" ikke burde være noe problem i det heletatt. Jeg kunne forstått det om TS hadde trengt å hatt en dverg stående på hodet i fotenden av senga eller kun kunne ha sex under kjøkkenbordet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Han mener at i misjonærstillingen er det ubehagelig for han, at når han tar meg bakfra er det "rart" om jeg bøyer meg ned for å nå klitoris, og ellers mener han at når jeg gjør dette ofte betyr at at jeg prioriterer meg selv først.

 

Ellers takk for god respons og gode råd fra de som har svart :)

 

Anonymous poster hash: 4b6a3...cc0

 

 

Han er usikker på seg selv og ønsker å være "mesteren" her. Gi han en brosjyre om kvinnelig seksualitet og be han lese den.

 

Det du gjør er helt normalt og han er uansett ikke i stand til å stimulere din klitoris med mindre han bruker sin egen hand. Du tar ansvar for et område som han ikke stimulerer ved penetrering alene. Mange kvinner bruker vibratorer eller handa på klitoris i kombinasjon med penetrering.

 

Han skal være glad for at han har en partner som tar ansvar for sitt eget kjønnsorgan og er deltaktig i prosessen slik at dere begge får orgasme.

Endret av LiamH
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Han mener at i misjonærstillingen er det ubehagelig for han, at når han tar meg bakfra er det "rart" om jeg bøyer meg ned for å nå klitoris, og ellers mener han at når jeg gjør dette ofte betyr at at jeg prioriterer meg selv først.

 

Ellers takk for god respons og gode råd fra de som har svart :)

 

Anonymous poster hash: 4b6a3...cc0

 

Dama gjør det hele tiden og knoklene presser på blæra mi og det er forsåvidt helt jævlig, men sexen er bedre :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Enig med resten. Han må ta seg en bolle. Jeg gjør gjerne det samme selv, og kjæresten synes heller det er sexy og ikke plagsomt. Siden du heller ikke gjør det hele tiden burde det ikke være noe problem. Få han til å innse at det er i begges favør, har du det godt, får han det godt, osv.

Du får sette deg oppå han, lukke øynene og kose deg skikkelig mens han kan lene seg tilbake og nyte, så innser han vel hvor viktig det er. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...