Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, fekk ny stajonær pc til Jul, den var uten trådløst internett så derfor kjøpte jeg med Asus USB-N13 trådløs internett,

men problemet er at jeg får elendig ping i spill og når jeg tester på speedtest.net så ligger eg på rundt 5 Mbps, først trudde jeg det var internette sin skyld men etter jeg prøvde med ethernet kabel til internette mitt, så var alt normalt og jeg har testet nette på min ipad osv.

(avogtil stopper internette mitt og det står at Standar Gateaway ikke er på elns)

Jeg spør da er det pc eller USB-N13 sin skyld.

(Jeg har hjemmesentral fra altibox som står i stua og pcen står på rommet mitt ca 2-3 vegger unna)

På min gamle pce så funkent alt greit...

Endret av S1m3n1429
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har plassert det kortet bak på PCen slik at den skjermer signalet så er det ikke rart resultatet blir dårlig. Prøv å få plassert kortet bedre ved å bruke en USB-skjøteledning. Signalene mellom PC og router går i rette linjer og svekkes av mur. Med litt lur plassering av kortet så skal du få det like bra som det du hadde før.

Lenke til kommentar

Hvis du har plassert det kortet bak på PCen slik at den skjermer signalet så er det ikke rart resultatet blir dårlig. Prøv å få plassert kortet bedre ved å bruke en USB-skjøteledning. Signalene mellom PC og router går i rette linjer og svekkes av mur. Med litt lur plassering av kortet så skal du få det like bra som det du hadde før.

Ja trur dette svaret reddet meg, ja den låg bak pcen. Så flyttetden trur dette funka :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...