Mushaboom Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 (endret) hei har noen spm: er kald katode det samme som UV lys? hvilen farge bør man bruke for at fargen skal reagere med UV? Noen som kan legge ut link på nettet om en eller anne fargehandel som har slike farger? Endret 25. januar 2004 av suzze Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 kald katode finnes i mange farger, og en av dem er uv lys... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 hmmm, det visste jeg faktisk ikke! men hvilken farge er det som stråler UV-lys da? og hvor får man tak i denne "spesielle" malinga? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 De har UV-reaktiv tusj på microplex. Ellers tror jeg det vil fungere med vanlige fluoriserende markere hos bokhandlere. Tror også at biltema har no spray-greier. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hmmm, det visste jeg faktisk ikke!men hvilken farge er det som stråler UV-lys da? og hvor får man tak i denne "spesielle" malinga? uv er faktisk en farge... ultra violett... VELDIG lilla med andre ord.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 UV gjør forresten alt hvit lilla Også får du uv lakk på biltema, eller flouriserendelakk som de kaller det Lenke til kommentar
felge Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hei casemodderehar noen spm: er kald katode det samme som UV lys? hvilen farge bør man bruke for at fargen skal reagere med UV? Noen som kan legge ut link på nettet om en eller anne fargehandel som har slike farger? hilsen eman Lenke til kommentar
felge Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 oi kom ani noe saker :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå