John EM Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Plast i sand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hei John EM! Sterk kontrast mellom søppel og fint vannspeil hvor vann i bevegelse og lang lukkertid gir fine mønstre. En artig detalj med steinene i midten. Først trodde jeg det var speiling men ser at det er to steiner. Og det ser faktisk ut ved første øyekast som om den bakerste steinen ligger oppå den andre. Skulle gjerne ha visst hvilken lukkertid du har brukt. Hilsen Olav Lenke til kommentar
John EM Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Hei John EM! Sterk kontrast mellom søppel og fint vannspeil hvor vann i bevegelse og lang lukkertid gir fine mønstre. En artig detalj med steinene i midten. Først trodde jeg det var speiling men ser at det er to steiner. Og det ser faktisk ut ved første øyekast som om den bakerste steinen ligger oppå den andre. Skulle gjerne ha visst hvilken lukkertid du har brukt. Hilsen Olav Hei 16mm / Iso 400 / 1/80 sek / f: 6.3./ frihånd. Dette er ganske nærme sannheten, bortsett fra vidvinkel og at jeg har fjernet et par mennesker i bakgrunnen. det er så lite vann at steinene kan rundes med joggesko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg