AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hei! Kjæresten min har hatt et litt tøft år. Hun er en veldig sterk person, men nå har alt nådd fram til stupet av fjellet og hun er vekkreist så jeg får ikke gjort noe med det annet enn å være der for henne. Har snakket noen timer i telefonen med henne, hører at hun har grått / gråter litt. Jeg vil ikke gå inn på hva det er, siden jeg syns det bare er opp til henne å fortelle det hun vil videre til folk. Det er fryktelig vanskelig å være vekke fra henne i disse tider. Jeg har altså lyst å vise hvor glad jeg er i henne og gjerne få henne i et litt bedre humør når hun kommer tilbake. Er det noen som vet noe jeg kunne gjort for henne? Hva som helst som viser hvor glad jeg er i henne, gjerne noe tidskrevende og vanskelig. Jeg gjør alt og enda litt mer for henne. Anonymous poster hash: 26297...f70 Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) I slike tilfeller er det alltid kun du som sitter med det ultimate svaret, ettersom det bør være noe personlig. Du sier du har mye tid, hvordan er det med penger? En langhelg/uke til en varm plass hvor dere kan sole dere og bade sammen kunne jo være en fin måte å komme seg litt vekk fra ting på. Noe spesielt hun har sagt hun ønsker seg/gjøre/oppleve en gang dere har pratet sammen? Ellers så er det jo ingenting galt med en fin middag. Levende lys og fyr i peise, etterfulgt av at du gir henne en solid massasje. Lykke til hvertfall! Edit: Ettersom dere er i et forhold, tror jeg at jeg trygt kan anbefale deg og fortelle henne hva du føler for henne og hvor viktig hun er for deg. Troor det vil settes pris på ^^ Endret 30. desember 2013 av Capa Barsavi Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Har du noen bekjente i området hun bor i? Før over cash til dem og få dem til legge igjen masse blomster på trappa hennes med en fin lapp. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 TS her. Vi bor sammen, hun har bare vert vekkreist i nesten en måned (hos familie osv.) Penger er det godt med, men jeg føler julegaven og reisen vi skal på til våren er nok:) Er på utkikk etter noe som får henne til å se akkurat hvor mye hun faktisk betyr for meg. Skulle gjerne kommet med eksempler, men det er derfor jeg er her fordi jeg er så dårlig på det. Jeg viser det daglig når vi er sammen med småting som lapper, tar oppvasken, lager middag til hun er ferdig på jobb osv. Jeg vil altså gjøre noe litt større enn det daglige, noe jeg gjerne kan bruke tid på.. Anonymous poster hash: 26297...f70 Middag etterfulgt av massasje er en god ide! Noe å legge til på denne ideen kanskje? Anonymous poster hash: 26297...f70 Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Lag en middag til henne neste gang dere møtes, etterfulgt av favoritt filmen hennes. Da blir hun sikkert glad Også kan du sende brev i posten, ikke mange som gjør det lenger, derfor blir det en koselig overraskelse. Gå en tur i skogen, og snakk om alt mulig. Kanskje hun til og med forteller deg om hva som plager henne. Husk å ta med litt mat så blir det en piknik, det trenger ikke være så mye: et par rundstykker og en flaske saft holder lenge. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Send henne blomster. Røde roser. Du finner en blomsterbutikk som kjører ut der hun er no på Gule sider. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Ser det er litt missforståelser her siden jeg ikke har forklart situasjonen klart nok:) Hun har vert vekke i snart en måned. Hun kommer hjem 5 januar. Hun er for tiden hos familien sin og det er der problemene ligger. Sende blomster tror jeg blir veldig feil i denne situasjonen, siden jeg føler hun bør få tiden hun har med familien før hun reiser vekk igjen. Jeg prøver å plage henne minst mulig, jeg ringer annenhver dag og svarer på meldingene hun sender. For å gi henne tid med familien sin som jeg vet at hun trenger. Det jeg vil er å overaske henne med noe når hun kommer hjem igjen. Noe litt mer enn det jeg vanligvis gjør for å få henne i et bedre humør. Jeg vil finne på noe filmverdig, men jeg er ikke en kreativ sjel uansett hvor mye jeg prøver og hardt jeg tenker. Piknikk er en fin ide hadde ikke det vært regn, vind og kaldt ute. Middag og film er også en strålende ide, men den har jeg brukt noen ganger og jeg vil finne på noe LITT mer. (Middag, film og noe annet i tilegg kunne funket) Jeg vil gjøre noe som får henne til å ikke tenke så mye på det som skjer, men planlegge en stund sammen som gjør at hun kan ha det bra, om så bare for en liten stund. Få henne til å glemme alt annet og bare fokusere på nuet. Er klar over at dette er vanskelig å svare på, men dere gjør en god jobb så langt. Jeg er bare veldig kresen og veldig lite fantasifull. Anonymous poster hash: 26297...f70 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Oval weekend i Paris helgen etter at hun kommer heim Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Kan jo overaske henne med en spa-weekend en eller annen plass. Trenger nødvendigvis ikke å være i utlandet. Bare et sted hvor dere er sammen og kan slappe av. Så kan du jo selvfølgelig gi henne dette når hun kommer hjem til middag å nyvasket leilighet. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg har gjort noe mer ut av en film og middagskveld for min bedre halvdel et par ganger.Det har derimot ikke ligget noen andre grunner bak det for min egen del enn at jeg vil gjøre noe ekstra ut av en kveld for henne. Suksess? Oh yes. Hun har ikke nevnt det for venninner for å unngå at de blir misunnelige Du kler deg opp i dress for anledningen. Blomster av et eller annet slag handles inn på forhånd. Om dere er over 18 og glade i vin og/eller øl, skaffer du en flaske av det hun måtte like. Du står da i døren når hun kommer. Dresskledd, med blomster og god drikke.Middagen kan gjerne lages som en treretters. Forrett: Noe enkelt, men godt. Bacondadler, honningmelon/spekeskinke eller noe i den duren. Tar 10 minutter å lage klart. Middag: Hennes favoritt. Naturligvis. Om du vil prøve noe nytt: Fyll kyllingfileter med krydderost, soltørkede tomater og litt basilikum. Pakk de inn i serranoskinke. Stek lett i panne, gi de så 15-20 min i ovnen på 200 grader. Server med søtpotetmos (den krydres lett med garam masala for fin smak) og grønnsaker. Dessert: Av egen erfaring slår det meste med sjokolade godt an. Sjokoladefondant, mousse, panna cotta eller lignende. Lag det du kan, gjerne noe som er klart på forhånd. Så kan du kanskje runde av kvelden med massasje. Skaff en massasjeolje til det. Kjør på med nok levende lys til at det nærmer seg en kjisjé. Hun skal være litt prinsesse den kvelden i alle mulige former. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 For min egen del. Og dette blir jo en subjektiv greie... Så blir jeg jæææævla glad om fruen gjør ting for meg som jeg selv hater å gjøre. Vi deler på husarbeide (hvem gjør vel ikke det? ) og de gangene hun finner ut at "hei, i dag skal ******** få en overraskelse" og gjør mine oppgaver så blir jeg happy. Små ting, men wtf... Lenke til kommentar
Pimkie52 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Det beste jeg vet i hele verden er og ligge i armkroken til min kjære på sofaen. Så drømme hjemkomst for min del ville vært å komme hjem til nyvaska hus, kjeks, ost og vin på bordet og the notebook eller ps. i love you på film. Det er også godt å bare snakke og være sammen, er kanskje ikke noe filmverdig, men det er som oftes de små tingene som betyr mest, det og bare ha det fint sammen! Vis at du er der for henne 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå