NikkeNakkeNei Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det blir nok ingen storhandel i Januar for min del, nei. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Nyt mario party, vett ikke om jeg er klar til å miste noen kompiser til Hva er det du mener med det egentlig? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Tar gjerne en runde til med Tomb Raider, på PS4. Ellers var det ikke noe spess. Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hva er det du mener med det egentlig? Er nok fort gjort å miste kompiser når man aldri har tid til dem fordi man er for opptatt med å spille. xD Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Er nok fort gjort å miste kompiser når man aldri har tid til dem fordi man er for opptatt med å spille. xD Å ja, trodde du mente det ville bli så dårlig at folk ville kutte deg ut som venn etter å ha spilt med deg og insett hvor dårlig det var. Er ikke det hyggeligere å spille med vennene enn alene da? Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Å ja, trodde du mente det ville bli så dårlig at folk ville kutte deg ut som venn etter å ha spilt med deg og insett hvor dårlig det var. Er ikke det hyggeligere å spille med vennene enn alene da? Det er nok en smaksak, men selv foretrekker jeg å spille alene, og ikke være avhengig av at noen har tid, lyst og ork. 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Tråden har fått en oppryddning og flere innlegg har blitt flyttet til en ny tråd : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1561502MvhMalvado 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå