kikk0 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hei! har eit problem med mi gamle p3 450mhz. Tastaturet funker berre i bios, og ikkje i windows. Først tenkte eg det kunne vere noko driverfeil, så eg putta hdd'en inn i den nye maskina og formaterte den. så når eg sette den tilbake i den gamle maskina for å installere win2k, har eg samme problemet. tastaturet funker ikkje. kva kan det vere? har og prøvd med mitt nye tastatur på maskina, men det er samme problemet Takker for hjelp Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg tror nok du må koble tastaturet til PS/2 utgangen dersom du bruker USB, dette skulle ordne problemet. Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 tastaturet er eit gammelt eit fra begynnelsen av 1990 eit IBM. det står i ps utgangen. har ikkje usb utgang på det. Det berre slutta å funke ein dag:s Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 tastaturet er eit gammelt eit fra begynnelsen av 1990 eit IBM. det står i ps utgangen. har ikkje usb utgang på det.Det berre slutta å funke ein dag:s Da har vel PS/2 utgangen tatt kvelden Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 tastaturet er eit gammelt eit fra begynnelsen av 1990 eit IBM. det står i ps utgangen. har ikkje usb utgang på det.Det berre slutta å funke ein dag:s Da har vel PS/2 utgangen tatt kvelden spørs det. men det merkelege er at det funker i BIOS Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 tastaturet er eit gammelt eit fra begynnelsen av 1990 eit IBM. det står i ps utgangen. har ikkje usb utgang på det.Det berre slutta å funke ein dag:s Da har vel PS/2 utgangen tatt kvelden spørs det. men det merkelege er at det funker i BIOS Oi glemte det. Prøvd å sette bios til default? Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 har resetta bios nå. men alt er som før. trur det kan komme at at me installerte ei usb mus? skall sjekke litt nermere Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 har resetta bios nå. men alt er som før. trur det kan komme at at me installerte ei usb mus? skall sjekke litt nermere Kan være ja Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Noen eldre kort har en egen jumper for keyboard power-on funktion :wink: (på min epox; JP13) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå