soft Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Quote molna: "Lagring av video-opptak m/lyd direkte til MMC er kult. Bare MMC-størrelsen som setter begrensning" dette sier du som en fordel på SX1, du sier også att du har en 6600, da har du vel sett at du tar opp video til MMC der også, eller ? :-) Lenke til kommentar
soft Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 HeHe jeg hadde en rask titt på manualen til SX1, og quote:"Note MultiMediaCard must be removed only when the phone is switched off, because otherwise the contents can be destroyed." Hmm ... Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 "Note MultiMediaCard must be removed onlywhen the phone is switched off, because otherwise the contents can be destroyed." Gammel manual du har sett der, den er fra juli Ikke noe problem å skifte MMC mens mobilen er påslått nei. Hvis du vil gjøre det på aller sikreste måte, er det til og med et menyvalg på SX1 for å skifte MMC (a-la lignende valg for til-frakobling av USB-enheter på PC). 6600 har jeg ikke prøvd det på. Det er det pre-installerte PacketVideo som lar deg lagre video rett på MMC med SX1. PacketVideo følger ikke med 6600 i allefall. Lenke til kommentar
soft Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Så du har ikke av ren nyskjerrighet prøvd å ta opp video med 6600 ?? :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Joda, og den stopper på ca 14-16 sekunder, rundt 95Kb. Det er grensen for MMS-videoer. Men har ikke giddet å sjekket eventuelle innstillinger, er faktisk ikke _så_ spennende den mobilen :wink: Lenke til kommentar
JZA Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Etter mye om og men, har jeg bestemt meg, ihvertfall for øyeblikket, at jeg skal satse på Nokia 6600. Problemet er at jeg ikke aner når den kommer ut. Har dere noe peiling? Er det noen ulemper med denne telefonen? Hvis vi ser bortifra størrelsen? Står 10/10 på mpx. Noen som vet om 6600 ell SX1 har kommet i noe annet land enn Norge ell ? Lenke til kommentar
soft Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Joda, og den stopper på ca 14-16 sekunder, rundt 95Kb. Det er grensen for MMS-videoer. Men har ikke giddet å sjekket eventuelle innstillinger, er faktisk ikke _så_ spennende den mobilen :wink: Alle sin smak, jeg kjøpte en 3510i til sønnen min i går, må jo si at jeg faktisk sjekket ut det meste der, fordi om jeg viste dette var en cheapo tlf... Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Når har jeg fått testet video-opptak på 6600. Den lar deg lagre direkte til MMC, men det er ikke mulig å lagre klipp over ca 95Kb. Avhengig av oppløsning og lyd eller ikke på opptaket, kan du ta opp maks 8 - 14 sekunder video med 6600. Da ser vi bort fra eventuell 3.parts software. PacketVideo, som SX1 har, kan kjøpes til 6600 også :-) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Har 6600 MP3-spiller? Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Nei. Du får det som 3.parts-software, men uansett ikke i stereo... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Nei.Du får det som 3.parts-software, men uansett ikke i stereo... Siden du sier software, så lurer jeg på om man "laste" ned/kjøpe MP3-spiller til den? Hvis man kjøper høretelefoner til den, da? Lenke til kommentar
soft Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ja du kan laste ned flere MP3 spillere.. Se her og her Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 c_u_m8: 6600 støtter ikke stereo output, så uansett hva du bruker vil du ikke kunne få stereo. Skal man bruke MP3 er det SX1 som er tingen (med radio som en bonus) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 molna: Hva betalte du for din SX1, lurer bare på hva prisen kan ende opp på her i norge Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det har jeg ikke lov til å si desverre... Men MPX og andre lister den til like under 5000,- Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hmm... då får eg vel spare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå