Gå til innhold

Nokia 6600!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har SX1, og bruker også 6600 en del.

Ingen tvil om at SX1 er kulest. Radio og stereo MP3 gjør den så mye mer funksjonell og kul enn 6600 :D

Molna, tenkte å sende PM til deg men what the heck.. Hvordan er den nye Siemens "SonyEricssonT610" killeren ? husker ikke modellnavnet, ST55 kanskje.. Husker ikke :) Er den noe å satse på eller kommer Siemens med bedre tlf i nærmeste fremtid ?

Lenke til kommentar
Jeg har SX1, og bruker også 6600 en del.

Ingen tvil om at SX1 er kulest. Radio og stereo MP3 gjør den så mye mer funksjonell og kul enn 6600 :D

:) Funksjonell er ihvertfall ikke blant de første ordene jeg tenker på når jeg ser SX1, pga knappene. Men skulle gjerne ha testet den. Kan hende man greier å venne seg til dem. Men det ser vel ikke ut til at SX1 kommer før 6600? Tror kanskje mange som vurderer 6600 eller SX1 kommer til å kjøpe den som kommer først av disse...

Lenke til kommentar
Funksjonell er ihvertfall ikke blant de første ordene jeg tenker på når jeg ser SX1, pga knappene. Men det ser vel ikke ut til at SX1 kommer før 6600?

Hvem som kommer først er ikke så viktig. Akkurat nå er SX1 mye mer stabil, men så vet vi jo at Nokia har en tendens til å lansere mobilene før de er 100%.

Følger med et spill som hjelper deg å lære tasteoppsettet. Har ikke prøvd det noe særlig enda, siden SMS-skriving er uinteressant for meg.

Lagring av video-opptak m/lyd direkte til MMC er kult. Bare MMC-størrelsen som setter begrensning :D

Ingen like komplett mobil i den nærmeste fremtid. MP3, radio, MMC og kamera :)

Lenke til kommentar

SX1 har bra specs, men det hjelper ikke når tastene har den plasseringen de har. Har dog ikke testet den, men tror det må være tregt å bruke den med en hånd. Det går vel greit om man ikke bruker noe særlig SMS.

Lenke til kommentar
Funksjonell er ihvertfall ikke blant de første ordene jeg tenker på når jeg ser SX1, pga knappene. Men det ser vel ikke ut til at SX1 kommer før 6600?

Hvem som kommer først er ikke så viktig. Akkurat nå er SX1 mye mer stabil, men så vet vi jo at Nokia har en tendens til å lansere mobilene før de er 100%.

Følger med et spill som hjelper deg å lære tasteoppsettet. Har ikke prøvd det noe særlig enda, siden SMS-skriving er uinteressant for meg.

Lagring av video-opptak m/lyd direkte til MMC er kult. Bare MMC-størrelsen som setter begrensning :D

Ingen like komplett mobil i den nærmeste fremtid. MP3, radio, MMC og kamera :)

Hvor ligger MMC kortplassen på SX1, den ligger ikke under batteriet?

Lenke til kommentar

rontonic: MMC-stasjonen ligger på siden, så du kan skifte kort mens mobilen er på :)

GeeZuZz: joysticken er mye bedre på SX1 og så synes jeg den ser så mye bedre ut, både utvendig og i menyer. Har endel snertne løsninger i software også.

Lenke til kommentar
rontonic: MMC-stasjonen ligger på siden, så du kan skifte kort mens mobilen er på :)

Det der lurer jeg litt på. Jeg antar at grunnen til at nokia ikke gjør det mulig å bytte MMC kort mens mobilen er på, er pga det vil skape kluss hvis programmer kjører fra MMC.

Hva skjer hvis du tar ut MMC kortet, mens du er inne i et program som er installert på MMC kortet? Eller et program som kjører i bakgrunnen f.eks? Eller hva skjer når du får melding, hvis du har stilt inn meldinger (SMS/MMS/e-post) til å lagres på MMC kortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...