Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan finne partner som switch (eller dom/sub)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer litt på hvordan dom/sub eller kanskje enda verre switcher finner partnere.

Jeg har hatt noen fuckbuddies og noen få ONS gjennom mine 20 år. Men sexen er eller blir kjedelig, alltid, det slår aldri feil. Jeg prøver så klart ingenting utover "generell sosial akseptert sex" under en ONS, men når jeg har hatt en fuckbuddie i noen mnd kan det hende jeg forsiktig og sakte kommer med forslag inntil de sier stopp og "forholdet" blir svakere og svakere inntil vi er anonyme som sier hei på gata. Jeg har aldri vært i nærheten av å prøve sub rollen, som jeg også vil teste som switch, har fått være litt mer dominant en hva som kanskje er normalt, men ikke noe spesielt egentlig. Syns sex begynner å bli jævlig kjedelig og vil helst finne en partner som også er switch så vi kan få ett sexliv hvor jeg matcher min partner og forhåpentligvis får ett forhold som vil vare.

Hvor og hvordan finner man switcher?!

Anonymous poster hash: 1a31c...7bd

Anonymous poster hash: 1a31c...7bd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si ifra hvis du finner det ut! :p

Har holdt på med bdsm i 4-5 år. Jeg er godt over snittet attraktiv og vaniljedamer vokser på trær. Men pene, søte subber er langt imellom. På forumene Smil og Fetlife fins dem jo men der er det jo 50 menn som prøver seg hele tiden og chatting er ikke min sterke side. Noen har det dog blitt.

Blir til at jeg gir opp bdsm og går tilbake til vanilje imellom, noe som er kjipt.....

Anonymous poster hash: 1cc90...d77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...