Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Svikter han forholdet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du elske en mann som behandler deg sånn?

 

Jeg tviler ikke på at han har gode sider også, men slik du formulerer det virker det jo som han har hatt ett sidesprang i løpet av tiden dere har vært sammen. Slike ting er tøft å takle. All cred til de som kommer igjennom slike ting. Det at han nå drar på "guttetur" i jula hadde ikke jeg holdt ut med tanken på hvis tillitten min til han fra før var mørbanket.

 

Seriøst. Den ringen du har på fingeren er ikke verdt noe som helst når han oppfører seg sånn. Du finner noe bedre enn dette.

Bli kvitt skiten og gjør 2014 til ditt år!

Lenke til kommentar

Flink jente! hold hardt nå. Du er ved et veiskille! nå må du ikke kjøpe en "lovnad" om at han skal skjerpe seg. Han må virkelig vise at han skal forandre seg, vi snakker tårer, vi snakker desperasjon og ingen søvn! Dere kommer til å få det så mye bedre hvis han innser hva hans oppførsel har gjort med forholdet deres. Lite sannsynlig at det fungerer da ingen som er glad i noen behandler dem på den måten han har behandlet deg, men det er bedre å få løsningen på bordet selv om det enn betyr slutten. Lykke til, du er flink!!



Anonymous poster hash: 92cf7...c76
Lenke til kommentar

Pfffft! Ikke synd i ham. Jeg ble innlagt på sykehus i Tyrkia med matforgiftning, fikk drypp med antibiotika, antageligvis kruttblanding siden synet sluttet å fokusere skikkelig ei stund. Hadde så intense smerter i magekrampene at fra krampene slo inn tok det 2-3 sekunder før svettedråpene falt på gulvet (sprøtt å se svette komme ut av underarmene som vridd ut av en våt svamp). DET er å ha matforgiftning det... :p

Lenke til kommentar

Han er en emosjonell manipulator. Han vrir dine (helt legitime) reaksjoner på det du opplever som ugreit, over til å bli et "angrep" på han og han inntar offerrollen.

 

Uansett hva du gjør, så vil han fremstille seg selv som et uskyldig offer. Han spiller deg som ei fele.

 

Kom deg bort. Det gjør vondt, og du vil nok føle deg som tidenes største bitch, men alternativet er å være dørmatta hans. Du er verdt mer enn det der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pakk sakene og flytt ut, virker som han tror han kommer unna med alt, og trenger en skikkelig wake-up call. Bo hos familie eller venner noen ukers tid, og hvis han da VIRKELIG viser anger kan du revurdere om du vil fortsette forholdet.

 

Ikke for å være slem, men 90% av slike tråder ender med at TS tilgir mannen og en liten stund seinere er det et nytt svik større en det forrige, slik er det i en evigvarene sirkel, tenk litt gjennom det... Alle tenker at det ikke gjelder deres forhold siden han er jo snill av og til også, men den brutale sannheten er at det faktisk er slik.

Endret av Tmz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...