xXdrewXx Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg holder på med en gutt jeg er veldig glad i, og jeg elsker å være sammen med han. Når vi er sammen med andre så sitter han og ser bort på meg å "winker" og smiler. Han er ekstremt sjarmerende. Når vi er alene kan vi sitte å kose i flere timer, og bare ligge/sitte der å kysse og kline. Her for en ukes tid siden, spurte han om jeg ville hatt sex med han, noe som jeg ville of fortsatt vil, men det som er problemet er at jeg er jomfru. Jeg tror han også er det, men jeg er redd for å drite meg ut, eller gjøre noe feil slik at han ikke vil være med meg mer... (Ja jeg er klaf r over at jeg er overdramatisk) Det som jeg lurer på da er om dette betyr at jeg ikke er klar eller noe, også hva jeg må gjøre/ikke gjøre for for ikke å drite meg ut fullstendig. Takk for svar Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det skal så mye til for å drite seg ut at jeg tviler på du klarer det om du går inn for det. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Alle opplever nok vonde følelser som prestasjonsangst, stress, nervøsitet, usikkerhet osv første gang. Det betyr ikke at du ikke er klar. Prøv å tenk at du gjorde det allerede i går og kjenn på om det er en tanke du liker eller ikke liker. Ikke vær redd for at han ditcher deg. Hvis han vet at du er jomfru forventer han ikke at du har mye erfaring. Prøv å slappe av. Det er vanlig at første forsøk går litt dårlig. Ikke noe å bry seg om! Det blir mye bedre! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Har du fortalt ham at du er jomfru? Jeg ville defintivt ha fortalt det og tatt det derfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg