bayernfan Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei, Hvor finner jeg sporingsnumer på pakken min på UPS? Jeg har da ikke mottatt noe sporingnummer fra avsender. Bare en e-mail med: "You'r package have been send with UPS" Håper noen kan hjelpe meg litt her Hjertelig takk for svar! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Du må ha et sporingsnummer for å kunne spore pakken. Sporingsnummeret får du av avsender, ikke av UPS. Kontakt avsender og be om sporingsnummer. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Bare en e-mail med: "You'r package have been send with UPS" Slike eposter går automatisk i søppelfilteret mitt.....og ikke venter jeg på noe fra UPS heller.....spam? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Bare en e-mail med: "You'r package have been send with UPS" Det der er da skrivefeil? Stod det ordrett sånn? Hvem er avsenderen? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) UPS gir sporingsnummer så det skal du få av avsender så fort de har det tilgjengelig, det kan ta litt tid før de sender sporingsnummeret til deg etter at pakken er bekreftet levert UPS. Du kan prøve med "spor via referanse" men er pakken akkurat sendt kan det ta et døgn før informasjonen er tilgjengelig. Endret 29. desember 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå