bendikkarlsen Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei, kan noen anbefale et skjermkort til pcn hp pavilion g6? Eller om det er noen typer skjermkort som passer inn i den pcn? Jeg tenker et som koster mellom 0-1600kr. Flott om noen vet noe og om noen kunne svart meg på dette. Hvil gjerne ha et skjermkort som fungerer bra til spill som cod, counter strike, battlefiel osv. Prosessoren min er Intel® Corei5-2450M [email protected] GHz. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Bærbar pc? Spørs om det er mulig å bytte skjermkort på den sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det går ikke. Det er svært få bærbare PCer man kan skifte skjermkort på. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Sikker på det? Det finnes mange skjermkort til bærbare pcer. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Sikker på det? Det finnes mange skjermkort til bærbare pcer. Det gjør det ja og noen går det å bytte på, byttet selv på min Dell Inspiron 9300 for noen år siden, men på din er det integrert skjermkort i Cpu'en og da må man bytte hele hovedkortet for å få noe bedre/kjappere grafikkløsning. Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Dessverre er gpu på din bærbar loddet på selve hovedkortet som gjør jobben umulig med tanke på bios støtte osv. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå