Blu-Boss Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei, Noen andre som har nyere Sony tv og PS4?Har selv en W905A koblet opp til ps4 men sliter med ps4 kontroller og tv fjernkontroll.Når jeg er på HDMI4 som ps4 er koblet opp til så får jeg ikke gjort noen form for innstillinger med bilde på tv.Trykker jeg på HOME knappen på tv fjernkontroll så skjer akkuart det samme som om jeg skulle ha trykket på HOME knappen på Ps4 (knappen mellom stickene)OPTIONS på tv fjernkontroll virker heller ikke via HDMI4 men virker normalt på de andre inngangene,det gjør også HOMEVirker som om enkelte knappe funksjoner på begge kontrollere går på samme frekvens og dermed kolliderer de?Tv finner selv ut at ps4 er koblet til HDMI4 og det står i parantes i tilkoblingen.....tv skjønner ikke at også ps3 er koblet til men den gir heller ingen problemer.Har prøvd og prøvd,utrolig frustrerende å ikke få gjort noen innstillinger på tv bildet på ps4 tilkoblingenNoen tips her? Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Vet ikke om dine problemer og har ikke din TV, men sjekk at du har oppdatert firmware på tv først. De fleste problemer jeg har lest om og et problem jeg selv hadde med min samsung tv løste seg med en firmware oppdatering for tv. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Prøvd annen hdmi? Har selv samme tv og begge bd spillerne jeg har koblet til på hdmi 4 har oppført seg likt som ps4 din gjør på den inputen. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) dobbel post Endret 29. desember 2013 av Blu-Boss Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Takker for forslag. Har siste firmware.....løsningen var i Bravida sync menyen der jeg måtte velge "bruke tv kontrolleren i tv menyen".....eller noe i den retningen Lenke til kommentar
kiss1979 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei! Har akkurat samme tv som deg og ps4 og ps3. Jeg hadde dette akkurat det samme problemet med ps3, jeg slo av instillinger på ps3, jeg tror jeg gikk inn på hdmi instillinger. Det gjør det sånn at når du slår på ps3, så skifter tv automatisk til den kanalen, etter jeg slo av denne instillingen, så måtte jeg slå på kanalen når ps3 startet med fjernkontrollen til tven. Og da kan du også bruke instillingene på tven på denne kanalen. Håper du skjønte hva jeg mente? Du må ikke opdatere tven for siste firmwaren for at dette skal virke. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Hei! Har akkurat samme tv som deg og ps4 og ps3. Jeg hadde dette akkurat det samme problemet med ps3, jeg slo av instillinger på ps3, jeg tror jeg gikk inn på hdmi instillinger. Det gjør det sånn at når du slår på ps3, så skifter tv automatisk til den kanalen, etter jeg slo av denne instillingen, så måtte jeg slå på kanalen når ps3 startet med fjernkontrollen til tven. Og da kan du også bruke instillingene på tven på denne kanalen. Håper du skjønte hva jeg mente? Du må ikke opdatere tven for siste firmwaren for at dette skal virke. Heisann, Skjønte godt hva du mente I mitt tilfelle var det BRAVIDA sync menyen + en HDMI innstilling på ps4 maskina som fixa hele graia Faen det var irriterende før jeg fant ut av det.......nesten bedre før da det kun var ON og OFF knapp på tver Kjøpte tvn i går og så langt er jeg fornøyd......bank i bordet. Endret 30. desember 2013 av Blu-Boss Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Anbefaler å skru av innstillingen ekte farger i bildeinstilinger. Gjør flere farger kunstig Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Heisann, Skjønte godt hva du mente I mitt tilfelle var det BRAVIDA sync menyen + en HDMI innstilling på ps4 maskina som fixa hele graia Faen det var irriterende før jeg fant ut av det.......nesten bedre før da det kun var ON og OFF knapp på tver Kjøpte tvn i går og så langt er jeg fornøyd......bank i bordet. Ingen sorte pillare på sidene av skjermen? sjekk med en hvit bakgrunn kjent 905w problem Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ikke nevn problemer vi kan irritere oss over. Ser nokk av de fra før av Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Ingen sorte pillare på sidene av skjermen? sjekk med en hvit bakgrunn kjent 905w problem Ikke helt sikker på hva du mener så da har jeg vel ikke sett det da :/ Har skjønt ettervært at det finnes ikke noe som heter perfekt tv.....er et eller annet som irriterer på alle typer/merker. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 http://www.avforums.com/threads/sony-kdl-w905a-owners-thread-part-3.1791303/ Her er det 108 sider med diskusjon rundt denne tv`en ^^ have fun 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå