Tekk Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei! Sitter nå å funderer på hvilket nettbrett jeg skal kjøpe. Jeg har sett på både Samsung Note 10.1 2014 Edition, og Sony Experia Tablet Z, men lurer på om sistnevnte har noen fordeler når man allerede har Sony Experia Z1? Har sett litt rundt i forskjellige tester av nettbrettet, men finner ingen store fordeler de to imellom. Nettbrettet skal brukes i bedrift, hovedsakelig til lett bildefremvisning, og trenger da en veldig god skjerm, noe jeg fant i disse to. Pennen til Note er ikke nødvendig, men hendig i form av lett bilderedigering før fremvisning av råmateriale. Mvh Skjj Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Usikker på om Z1 og Tablet Z har en fordel sammen, men ingen ulempe sikkert. Jeg har Note 10.1 (den gamle, kjøpte den billig brukt), og bruker pennen sjelden. Men den er merkbart bedre enn f.eks Tab 2 (minimalt med lagg , jevnt mye bedre flyt). Det her synes er kjipt med min, er tidvis dårlig presisjon. Når jeg skriver er det bra, dvs bokstavene. For når jeg trykker space, så tar den gjerne skjermbilde i stedet, eller åpner Flervinduprogrammet (begge deler ligger like under space), og når jeg trykker x på faner i Chrome, så åpner nettleseren gjerne en ny fase i stedet (Må trykke litt til venstre for x for å lukke). Jeg hadde gått innom en butikk for å sjekke hvordan de er. Da får du se om det er forskjell på presisjonen. Regner med at Note 2014E er en god del bedre enn den gamle. Lykke til Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Valget havnet på Z. Har ikke merket noen spesiell fordel med å ha Z1 og Z ennå. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har selv tablet z og z1. Ser ikke noen stor fordel av at begge er Sony, men uansett så er begge veldig gode uavhengig av hverandre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå