Microguy Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Hei alle sammen!Nå har jeg startet dette prosjektet, så nå bør jeg fullføre det._____________________ Må gjøre liste Lakke deler på kabinettet Skifte GPU Skifte vifter Installere SSD Installere grønt lys Dekke til PSU Sleeve kabler _____________________ Sort - Ikke startet Rød - Startet Grønn - Ferdig _____________________ Kom gjerne med tips, og si hva dere liker og ikke liker.Kommentartråd Endret 24. januar 2014 av Microguy 1 Lenke til kommentar
Microguy Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 (endret) Har nå lakket ferdig delene. Gikk ganske bra syntest jeg, for å være første gang. Det rant litt lakk på en bit, men det er heldigvis ikke synlig. Som dere ser, er viftene og lysene blå. Jeg har bestillt to 120mm vifter fra komplett.no, en katode, en SSD og en 140mm vifte. Beklager rotet i bakgrunnen, og godt nytt år! Kom gjerne med forslag til navn! Kommentartråd Endret 1. januar 2014 av Microguy 1 Lenke til kommentar
Microguy Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Hei igjen! Ikke akuratt en update på kabinettet, men fikk noe annet i posten. Jeg fikk en Razer Orbweaver! Det er en gaming keypad med 22 forskjellige knapper, en "joystick" og totalt 8 keybinds! Den er ganske behagelig å bruke. Jeg syntest allerede (etter en dag) at det er ekkelt å bruke tastatur i steden for denne. Det tar litt tid å vende seg til da, og stille inn. Den passet perfekt sammen med resten, og passer sikkert bedre når jeg får endret lys og vifter i kabinettet. Og viftene, SSD'en og katoden er sendt, og er på veg, forventer at pakken kommer på tirsdag. Ingen kommentarer i kommentartråden enda.. Kom gjerne med forslag til navn. Trenger ett bedre navn på tråden Kommentartråd 1 Lenke til kommentar
Microguy Skrevet 24. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Hei! Har ikke hatt internett på 18 dager, men har gjort litt. Pakken med katoden, viftene og SSDen har kommet. viften i fronten Satte inn en ekstra vifte i siden Uten katode Med katode Resultatet Har igjen og sleeve kabler.. er litt usikker på når jeg skal gjøre det. Har ikke bestillt noen kabelstrømper enda. Har også tenkt litt på det med å dekke til strømforsyningen. Er usikker på hvordan jeg skal gjøre det, og med hva. Kom gjerne med forslag til navn! Kommentartråd Endret 24. januar 2014 av Microguy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå