Jan Egil Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Stein på stein Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Et lekkert og ryddig bilde fra skogen. Nydelig stemningsfullt lys, slik som du bare ser det i skogen. Stein på stein, slit og strev og gammel bosetting - historie..... mye tankevandring her:) Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Takk så mye, Laila! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Hei, Jan Egil. Et aldeles praktfullt bilde, med et fantastisk lys i bakgrunnen ! Dette bildet bør opp på veggen, - hvis det ikke allerede henger der. ! (Du kan ha rukket det ! ) Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Fint med den sterke kontrasten med det grønne i skyggeområdet og det sterke og fine lyset i bakgrunnen. Rene skogbrannen.. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Så hyggelig at kara likte bildet mitt. Det var litt småmagisk lys i går, ikke alltid like lett å fange på brikken. Du verden så stusselig fotograferingen hadde vært uten lys...... Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ja, du sier noe. Foto betyr lys, grafi å tegne. Tegne med lys, det er morsomt det Hilsen Olav 1 Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg synes du har løst dette veldig bra. Jeg kommer noen ganger over slike motiver, men har ikke fått til noe tilsvarende. mvh Aagesp Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 1. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2014 Takk skal du ha for hyggelig kommentar, Aagesp! Lenke til kommentar
MADSN Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Fantastisk lys bak i der! Skaper hele bildet etter min mening! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg