Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Resetting av Billion Router

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å glemme brukernavn og passord på min Billion Bipac 643. Nå skulle det ikke vært noen sak å resette, om det fantes en resetknapp. Noe det ikke gjør... Dermed kommer jeg ikke inn, og får konfigurert routeren på nytt.

Hva gjør jeg? Ikke er det noe batteri inne i routeren, ikke er det noe resetknapp!

Trenger hjelp, og det fort :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har klart å glemme brukernavn og passord på min Billion Bipac 643. Nå skulle det ikke vært noen sak å resette, om det fantes en resetknapp. Noe det ikke gjør... Dermed kommer jeg ikke inn, og får konfigurert routeren på nytt.  

Hva gjør jeg? Ikke er det noe batteri inne i routeren, ikke er det noe resetknapp!  

Trenger hjelp, og det fort :)

Hei!

Dersom Bipac 643 er den med trådløs-nettverk så er det kun passord, og ikkje brukernavn! (brukernavn feltet skal stå blankt... trur eg)

Trur den også spør etter passord sjølv om det ikkje er lagt inn passord og, men då er det berre å la det stå blankt og trykke "OK".

Sikker på at du har lagt inn passord? I såfall har eg ikkje noko tips til korleis du får vekk passordet/resetta :( sorry!

-Green-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...