veldig uvitende Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 wtd tar på meg selv hver dag er så lei 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Det går over, hvis du slutter å bry deg så mye om det Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Har hørt det skal hjelpe å trene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg for min del trener hver bidige dag, hvert sekund og minutt, på å ikke reagere med noen former for lyst, når det dukker opp en sensuell form, ofte kalt "kvinnen" .. De er rene mesterne i å forvirre, disse synene, og tenk bare over hvor mye lidelse man unngår, ved rett og slett miste interessen for hele konseptet. Ta en hvilken som helst innbydende mann eller kvinnelig form, og bryt den ned i enkeltfaktorer (kapp den gjerne ned i størrelse; buljongterninger) .. , Se nøye på hver eneste detalj, helt innpå, så nært du bare får det til - når du har gjort dette tilstrekkelig mange ganger, så vil du ha lært deg selv at det hele er bare gørr og dritt, og en illusjon, skapt i spillet mellom to vesener, som er drevet av sine begjær og grådigheter. Ikke noe romantisk i det hele tatt. Men jeg påstår ikke at dette spillet ikke er fortreffelig livaktig, og dermed tilsynelatende "overbevisende" - jeg påstår bare at det er ikke det det ser ut til å være, slik som alt det andre .. Så, ikke sutre fordi det klør både her og der - enten får du klø tilbake, eller så får du gjøre som meg Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg for min del trener hver bidige dag, hvert sekund og minutt, på å ikke reagere med noen former for lyst, når det dukker opp en sensuell form, ofte kalt "kvinnen" .. De er rene mesterne i å forvirre, disse synene, og tenk bare over hvor mye lidelse man unngår, ved rett og slett miste interessen for hele konseptet. Ta en hvilken som helst innbydende mann eller kvinnelig form, og bryt den ned i enkeltfaktorer (kapp den gjerne ned i størrelse; buljongterninger) .. , Se nøye på hver eneste detalj, helt innpå, så nært du bare får det til - når du har gjort dette tilstrekkelig mange ganger, så vil du ha lært deg selv at det hele er bare gørr og dritt, og en illusjon, skapt i spillet mellom to vesener, som er drevet av sine begjær og grådigheter. Ikke noe romantisk i det hele tatt. Men jeg påstår ikke at dette spillet ikke er fortreffelig livaktig, og dermed tilsynelatende "overbevisende" - jeg påstår bare at det er ikke det det ser ut til å være, slik som alt det andre .. Så, ikke sutre fordi det klør både her og der - enten får du klø tilbake, eller så får du gjøre som meg Seriøst? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Fortell oss hvilket kjønn du er. Er du gutt, vil folk miste interessen og aktiviteten i tråden dør. Er du jente, vil innboksen din hvert øyeblikk renne over av tilbud om å avlaste deg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Jepp Edit: ment for "Nudelpus" Endret 29. desember 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Er det ikke bare å klappe storlaksen litt så går frustrasjonen over? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hvorfor skal man ønske å se på alle andre mennesker som ekle VS? Virker sært og ganske trist. Men TS, hva gjør du for å bøte på situasjonen? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jepp Edit: ment for "Nudelpus" Men, men... "buljongterninger"... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Men, men... "buljongterninger"... Ja, men bare sånn mentale buljongterninger, og er indikasjon på at jeg liker å bruke litt galgenhumor, fordi den treningen jeg snakker om, er dønn seriøs. Det heter "body investigation", og er en viktig øvelse, som praktiserende buddhister forsøker å mestre, for å overkomme begjær. Men, jeg vet at det er så spesielt, at jeg slenger sånn ut for å muntre litt opp, og kanskje noen også fatter ett lite poeng. Ikke ta det tungt, du har en kjempefin personlighet, og det er det lov for en som meg å like, sånn passe .. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg for min del trener hver bidige dag, hvert sekund og minutt, på å ikke reagere med noen former for lyst, når det dukker opp en sensuell form, ofte kalt "kvinnen" .. De er rene mesterne i å forvirre, disse synene, og tenk bare over hvor mye lidelse man unngår, ved rett og slett miste interessen for hele konseptet. Ta en hvilken som helst innbydende mann eller kvinnelig form, og bryt den ned i enkeltfaktorer (kapp den gjerne ned i størrelse; buljongterninger) .. , Se nøye på hver eneste detalj, helt innpå, så nært du bare får det til - når du har gjort dette tilstrekkelig mange ganger, så vil du ha lært deg selv at det hele er bare gørr og dritt, og en illusjon, skapt i spillet mellom to vesener, som er drevet av sine begjær og grådigheter. Ikke noe romantisk i det hele tatt. Men jeg påstår ikke at dette spillet ikke er fortreffelig livaktig, og dermed tilsynelatende "overbevisende" - jeg påstår bare at det er ikke det det ser ut til å være, slik som alt det andre .. Så, ikke sutre fordi det klør både her og der - enten får du klø tilbake, eller så får du gjøre som meg Har du lest The picture of Dorian Gray av Oscar Wilde? Hvis ikke, kan du vurdere det, for den boka vil du muligens ha glede av. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ja, men bare sånn mentale buljongterninger, og er indikasjon på at jeg liker å bruke litt galgenhumor, fordi den treningen jeg snakker om, er dønn seriøs. Det heter "body investigation", og er en viktig øvelse, som praktiserende buddhister forsøker å mestre, for å overkomme begjær. Men, jeg vet at det er så spesielt, at jeg slenger sånn ut for å muntre litt opp, og kanskje noen også fatter ett lite poeng. Ikke ta det tungt, du har en kjempefin personlighet, og det er det lov for en som meg å like, sånn passe .. Tusen takk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Har du lest The picture of Dorian Gray av Oscar Wilde? Hvis ikke, kan du vurdere det, for den boka vil du muligens ha glede av. Takk for tipset - fant den på "bokhylla" (nasjonalbiblioteket), så den kommer til å bli lest i nærmeste fremtid. Har hørt mye bra om den boken, men som du vet, det finnes så mye bøker, og dagene blir ikke lengre .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 feeel u rulligirl 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg så nylig noe som kan være relevant. Lenke til kommentar
veldig uvitende Skrevet 5. september 2014 Forfatter Del Skrevet 5. september 2014 nice Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 nice Jeg tror du vil passe inn i DNFK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Enig Kom kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg