Kahuna Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei, har for øyeblikket et par 'vanilla' servere gående på en maskin. Jeg har lyst til å gjøre et par endringer men jeg aner ikke hvor jeg begynner. Hva jeg har lyst til å oppnå: -beskyttelse av områder, både per bruker, men også for grupper av brukere. -'portaler' som tar spillere til andre steder på kartet, både en- og toveis. Gjerne med skripting/logikk som lar meg styre detaljer som hva som skjer, hvem som får lov til hva, passord for portalene osv. -Generell mulighet for skripting? Mulig dette kan gjøres fra Vanilla server men i tilfelle det ikke kan det, hvilken mod/alternativ server anbefaler dere? Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 http://dl.bukkit.org/downloads/craftbukkit/ Deretter legger du til de modene du trenger. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Eh, jaha? En link til en nedlastingsside? Du har ikke tenkt å fortelle hva som gjør dette bedre enn konkurrentene? Eller hva jeg skal gjøre med den filen jeg laster ned? Hvilke modder som kan tenkes å være nyttige for meg? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Ja Det er en link til en nedlastingside Det er det eldste og best støttede. Hvis du vil kan du bruke Spigot. Det er basert på Bukkit, men med noen ekstra Tweaks. Det står på siden du fikk link til. WorldGuard for beskyttelse av områder, Stargate til portaler, PermissionsEx for å styre hvem som kan gjøre hva. 2 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Mycket bedre. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå