Moogens Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Nokken som kjenner igjen denne dama? Hjelp motas med stor takk! Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Norsk? I såfall så setter jeg ei krone på Guri Schanke. Lenke til kommentar
Moogens Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Trenger ikkje være norsk!Er jo godt eksempel! Lenke til kommentar
Moogens Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Der har vi bildet ja! Har leita etter da lenge med mistanke på at det er Gwyneth!Takker for hjelpen! Edit:Er det mulighet for at nokken kan slette denne tråden?Andre som er med på quizen som e flinke å google! Endret 29. desember 2013 av Moogens Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Ikke så lett å google seg til tråder som dette. Men jeg viste det var en god ide å komme inn på forumet her i dag ^^ Hvilken superhelt spiller hun da? Er jo det de vil ha svar på. Edit: Hvem er dette da Ser ut som Meryl Streep. Men hun har ikke spilt noen superhelt Iron lady kanskje ^^ Endret 29. desember 2013 av Veritas_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ikke så lett å google seg til tråder som dette. Men jeg viste det var en god ide å komme inn på forumet her i dag ^^ Hvilken superhelt spiller hun da? Er jo det de vil ha svar på. Edit: Hvem er dette da Ser ut som Meryl Streep. Men hun har ikke spilt noen superhelt Iron lady kanskje ^^ Google er enig: http://goo.gl/Zpi8iH Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Tror aldri noen har sett på Margaret Thatcher som en superhelt (Spørsmålet var: Hvilken superhelt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå