Olav Leistad Hove Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 HJELP!!! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Kreativt og good result!! Takk for fin opplevelse!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Takk skal du ha Tove. Det var skikkelig oppmuntrende tilbakemelding, Hilsen Olav 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Hei, Olav. Jeg fikk assosiasjoner til "1001 natt" da jeg så dette bildet, for det minner litt om "Alladin og den magiske lampen" ! Imponerende bra fått til, Olav, - jeg "pusler" litt med "Photomerging", men mestrer det ennå ikke. Hvis du har benyttet samme verktøy, er det ingen tvil om at du behersker dette ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Takk for fin tilbakemelding Albert! Hva med "Alladin" og den magiske karaffelen"? Har ikke prøvd Photomerging men regner med at du kan oppnå tilnærmet samme resultat. Her har jeg brukt Photoshop og to lag. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Fantastisk! Men er det lov å behandle folk sånn..... :-) Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 29. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2013 Nei Jan Egil. Det er jo ikke det. Men av og til er det fristende. Og for å gni det skikkelig inn - is på toppen Hilsen Olav Lenke til kommentar
FB.066825425 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 En artig vri. Liker folk som har fantasien i orden. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Stilig, morsomt, kreativt, ubehagelig, spennende! Godt å se på! Har mange ganger tenkt på å starte med PS - men slår det stadig vekk - mye nytt å ta innover, og bruker vel mye av tida mi på foto allerede. Har en foto-ide jeg aldri har klart å gjennomføre. Dette ga meg en ide på hvordan. HJELPP - du har nå overbevist meg om at PS er tingen! Dårlig gjort Fortsatt god jul og riktig godt nytt fotoår! Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 He he... Skulle vel ha dårlig samvittighet og helt enig at bildebehandling tar tid. Men utrolig moro da. Når det gjelder PS så slipper man jo nå å kjøpe programmet for en svimlende sum men betaler en månedlig leie. De hadde jo et tilbud på dette nå, vet ikke om det gjelder enda? Og skulle du allikevel hive deg avgårde, se på kursene til moderskeppet.se og gratisvideoene som ligger der. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg