Green Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 YESS!!! Dette ser interessant ut: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...66FC961B5E326DB Kanskje like greit å vente med å kjøpe seg DVD-brenner...? -Green- Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Noen her på forumet har påstått at dette aldri vil komme, men heldigvis tok de feil. Dette er en god nyhet! Blir vel en DVD-brenner på meg og en gang, om et år eller to kanskje? Lenke til kommentar
Green Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Noen her på forumet har påstått at dette aldri vil komme, men heldigvis tok de feil. Dette er en god nyhet! Blir vel en DVD-brenner på meg og en gang, om et år eller to kanskje? Jepp, det var det eg og meinte å ha lest nokon hevde, får håpe dette blir og at dei tar feil! -Green- Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 vente ? .. hvorfor ikke kjøpe en 8x dvd brenner fra pioneer ? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 vente ? .. hvorfor ikke kjøpe en 8x dvd brenner fra pioneer ? Fordi den bare kan brenne vanlige single layer 4,5 gigs plater. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hva med å kjøpe en brenner nå og så bytte når den nye kommer?? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ja, det kommer nok til å ta år og dag før en slik brenner kommer og den vil nok koste flesk. Se på Nec 1300a, bare 1200,- på komplett. Jeg kommer nok til å kjøpe den når den kommer ut, men DVD brenner er et must uansett Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 naa sparer penger jeg, har ventet så lenge så for meg så kan jeg gjerne vent litt lenger. Husker jeg ikke feil så skulle pioneer eller noe følge opp med duallayer i -r formatet også. Tviler på at bluray slår igjennom med det første Kina har jo laget et format også nå Lenke til kommentar
msh Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg tenker på prisen på de platene.De kommer til å koste sikkert rundt 200,- pr stk.Så de som skal vente på at prisen skal falle,må de nok vente lenge.Det er bedre å kjøpe DVD-+R nå.Princo DVD-R platene koster nå ca 8,-Pr.stk Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kina har jo laget et format også nå De har nå sitt eget format på alt uten at jeg ville tatt det så høytidelig Nei, blir spennende å se fremover. Har nå litt lyst på 8x plextor jeg da... gammel plextor-tro h0re som jeg er... DrE Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 YESS!!! Dette ser interessant ut: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...66FC961B5E326DB Kanskje like greit å vente med å kjøpe seg DVD-brenner...? -Green- Har ikke sett noen lanseringsdatoer på dette ennå så da drøyer det nok en god stund før det faktisk havner i butikkene. Veien fra "messe demonstrasjon" til vanlig forbruker kan ofte bli svært lang.. Lenke til kommentar
Green Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 YESS!!! Dette ser interessant ut: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...66FC961B5E326DB Kanskje like greit å vente med å kjøpe seg DVD-brenner...? -Green- Har ikke sett noen lanseringsdatoer på dette ennå så da drøyer det nok en god stund før det faktisk havner i butikkene. Veien fra "messe demonstrasjon" til vanlig forbruker kan ofte bli svært lang.. Jo, du har sikkert eit poeng i det, men eg skal klare meg med DivX og Xvid (til backup sjølvsagd! ). Eg håper hvertfall at eg klarer å ikkje bli frista til å kjøpe singel-layer-dvd. Einaste måtte jo bli dersom nokon får lyst til å GI meg ein DVD-brennar.... ANYONE???? :bgrin: Håper at dine spådommer slår feil og at ein eller anna produsent har dreve med dette i hemmlighet, og VIPS!.... I live in hope! -Green- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå