Adam_Li Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Jeg har et gammelt brødrene Hals piano som jeg skal selge. Jeg aner ikke verdien. Legger ved noen bilder så kanskje noen kan anslå sånn ca hvor mye det er verdt. Det er spillbart, men ustemt pr nå. Lenke til kommentar
DaffDiffDivv Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Som instrument: Brødrene Hals piano har som regel ingen økonomisk verdi som instument i dagens marked. (ingen forhandlere som selger det, de gis bort på finn.no og er oftest i dårlig fatning) Pianostemmer/Teknikker gjør slik vurdering. Som møbel: Da bør man vurdere det ut fra hvordan møbelet er, det er en helt annen vurdering som en pianostemmer ikke gjør.. Hva tror du selv? Lenke til kommentar
Bednish Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 Verdien på noe avgjøres av om noen i det hele tatt vil betale for det og itilfelle hvor mye. Pianoer gis bort som sakt på Finn.no. Prøver å gi bort et tilsvarende piano nå, og det er heller ikke lett. 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå