balder Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Eg ser at cdon har ps vita til 1299,-. Er det nokon som har brukt den sammen med ps4? Er det noko galt med 3G siden den er billigare? Lurt kjøp? Lenke til kommentar
balder Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Greitt nok at det er billigt, men er det nokon som har prøvd den på ps4 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Mener å huske at GameStop hadde et tilbud der man fikk PS VITA 3G + et spill til 1299kr. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 japp har provd den er knall bra paa ps4, bare kjop og lop......... Lenke til kommentar
PrinceCola Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 3G kan bruke Wi-fi helt normalt. Det er ingen tvang til å bruke 3G Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 3G versjonen har alltid vært billigere enn kun WIFI versjonen. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 3G versjonen har alltid vært billigere enn kun WIFI versjonen. Vet ikke hvorfor. Nei, det er feil. På lansering kostet 3G-versjonen cirka 2500kr, Wi-Fi-versjonen kostet 2000kr. Er bare det siste året at 3G-versjonen generelt har vært billigere. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Nei, det er feil. På lansering kostet 3G-versjonen cirka 2500kr, Wi-Fi-versjonen kostet 2000kr. Er bare det siste året at 3G-versjonen generelt har vært billigere. Da er det sikkert fordi ingen har vært interessert i 3G versjonen og skal kvitte seg med den modellen. Bare ren tipping da. Endret 4. januar 2014 av duppsko Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg fikk meg en i går. Det er den beste bærbare konsollen nå og jeg er veldig fornøyd. Jeg anbefaler LBP PS Vita editon. Den er tilpassa for kontrollene til PS Vitaen. Jeg anbefaler også å kjøpe hos Gamestop. Lenke til kommentar
tole Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Salgsmessig har PS vita floppa skikkelig, så de prøver vel å få markedsandeler nå ved å sette ned prisen. Teknisk sett er konsollen nesten like kraftig som PS3, så det skal ikke stå på det. Endret 5. januar 2014 av tole Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Salgsmessig har PS vita floppa skikkelig, så de prøver vel å få markedsandeler nå ved å sette ned prisen. Teknisk sett er konsollen nesten like kraftig som PS3, så det skal ikke stå på det. nei ikke noe flop selger mer en wiiu naa da Lenke til kommentar
tole Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) nei ikke noe flop selger mer en wiiu naa da http://www.google.no/search?q=ps+vita+flop Endret 5. januar 2014 av tole Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 provde aa klikke link men viruskilleren advarte mot virus, anbefaler ingen aa klikke den linken da Lenke til kommentar
tole Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 provde aa klikke link men viruskilleren advarte mot virus, anbefaler ingen aa klikke den linken da Hvilken viruskiller bruker du som advarer mot google.no ? Lenke til kommentar
Danbjo Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 linken fungerer helt fint og er en helt vanlig google link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå