KakeMonster3 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Fred Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Helt enig med deg Sindre , det hviler en fredfull harmonisk stemning over bildet, gode farger også, noe diffust som legger en viss spenning til bildet, når det er sagt så merker jeg at blikket mitt flakker, det vil gjerne lete etter noe "skarpt", noe litt mer konkret å hvile blikket på, men i min leten finner jeg jo to fugler til ( kanskje tre ) i bildet ditt, to kvist fugler, stilig, kan du se dem ? Endret 30. desember 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Helt enig med deg Sindre , det hviler en fredfull harmonisk stemning over bildet, gode farger også, noe diffust som legger en viss spenning til bildet, når det er sagt så merker jeg at blikket mitt flakker, det vil gjerne lete etter noe "skarpt", noe litt mer konkret å hvile blikket på, men i min leten finner jeg jo to fugler til ( kanskje tre ) i bildet ditt, to kvist fugler, stilig, kan du se dem ? Hyggelig tilbakemelding! Takk :-) Jeg ser en av de kvistfuglene tror jeg. Det er sant at blikket flakker litt her ja :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg