Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp med valg av PSU

Anbefalte innlegg

Heisann!

Før jeg starter, så har jeg spammet ned hele forumet i det siste med tråder hvor jeg har fått hjelp fra dere. Jeg vil bare si at jeg er veldig glad for at noen der ute orker å bruke tid på å hjelpe en som meg, som nesten ikke kan noen ting med pc komponenter.

Uansett, jeg har da et lite problem... Da jeg alltid har tenkt å kjøpe Corsair CX750, men så ser jeg at den er utsolgt på dustinhome. Da fikk jeg med en gang et problem, for nå har jeg ingen anelse om hva jeg skal kjøpe. Jeg har noen PSUer her som det står mellom:

Jeg tenkte med en gang at den 600w skulle være fin for mitt bruk, men når jeg tittet på et annet forum, sa nesten alle der at CX serien var dårlig. Kan noen si meg hvem av de to jeg burde velge, og evt. om det er noen andre PSUer som er rundt samme pris?

Igjen, jeg er veldig takknemlig for at noen gidder å lese dette og hjelpe meg.

Mvh,

Balder.

Edit: Jeg hadde helt glemt å skrive oppsettet mitt, her er det:

AMD FX-8350

990FXA-GD80

GTX 570 (Skal kjøpe gtx 780)

8gb ram

Endret av ReZaptor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du velger et dyrt skjermkort, og den komponenten du stoler på til å gi ren, god strøm til alt, kjøper du noe av den billigste møkka...?

Har du noe bra tips til hvilken strømforsyning jeg burde kjøpe da? Jeg har et budsjett på 800kr på PSU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...