Geir Lunde Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Noen som har link til oppsett av accesspunkter Jeg har følgende AP1.Inteno router koblet sammen med Netgear WG103 ap oppsettet her virker AP2.Netgear WG103 ap som ap for Netgear N600 router problemet her er mottak er at ap2 klarer ikke motta signal fra ap1 Hva gjør jeg feil i oppsettet på accesspunktene Skal ap1stå som multibridge p-p og ap2 kun som p-p Endret 31. desember 2013 av Geir Lunde Lenke til kommentar
Geir Lunde Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Ingen som har linker eller forklaring Lenke til kommentar
Geir Lunde Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Fikset det selv Ap1 måtte ha mac adressen til ap2 og Ap2 måtte ha mac adress til ap1 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Litt sent kanskje, men hvorfor sette routerne opp som AP? Jeg har 3 Asus routere, pluss ISP router. Har satt opp den Asus routeren som er tilkoblet (med kabel) ISP router som vanlig Wifi router med fast IP adresse og som DHCP server. De 2 andre Asus routerne er satt opp som repeatere og nettet funker knall. Lenke til kommentar
Geir Lunde Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Litt sent kanskje, men hvorfor sette routerne opp som AP? Jeg har 3 Asus routere, pluss ISP router. Har satt opp den Asus routeren som er tilkoblet (med kabel) ISP router som vanlig Wifi router med fast IP adresse og som DHCP server. De 2 andre Asus routerne er satt opp som repeatere og nettet funker knall. Lenke til kommentar
Geir Lunde Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Montert 2 retningsantenner på hver ap ca 250 meter luftlinje. Så når dette er stabilt så tror jeg det blir stående slik Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Montert 2 retningsantenner på hver ap ca 250 meter luftlinje. Så når dette er stabilt så tror jeg det blir stående slik Godt poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå