snurre1 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 I forbindelse med oppdatering av et program dukket plutselig Yahoo opp som startside når jeg tar opp internett. Jeg trodde dette var en enkel sak å få endret. Som før gikk jeg inn på kontrollpanel - endre startside. Men uansett hva jeg endrer til så dukker Yahoo opp like forbasket. Jeg har flere ganger tidligere endret startsiden og har aldri hatt problemer med det. Noen som har et forslag. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det ligger nok en prosess aktiv som automatisk endrer startsiden. Du må fjerne denne, slik at du får kontroll over maskinen igjen. Sjekk om denne kan fjernes ved å ta den bort i legg til/fjern programmer i Windows. Hvis ikke kan du trykke ctrl_alt_delete, velge oppgavebehandling og lete opp prosessen/programmet der. Vær obs på at noen slike programmer kan ødelegge nettforbindelsen for maskinen din når du fjerner de. I såfall kan du reparere det med Winsockfix. Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Hvilken nettleser bruker du? Sjekk om det er installert et programtillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg