Gå til innhold

Lurer på...

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Pentaxen, synes stein nissen din, eller stein figuren din var flott og veldig fint innfallendes lys fra siden og topp også, men her tenker jeg at det ville blitt sterkere i uttrykket om du fjernet mye av omgivelsene, ser ikke helt at de tilfører hovedmotivet ditt noe spesielt, tror det kunne blitt "stramt" og flott om du kroppet det drastiskt og faktisk kanskje helt inn til :) Dette er jo en smaksak men du kan jo prøve å se hva du liker best selv :)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hei Pentaxen, synes stein nissen din, eller stein figuren din var flott og veldig fint innfallendes lys fra siden og topp også, men her tenker jeg at det ville blitt sterkere i uttrykket om du fjernet mye av omgivelsene, ser ikke helt at de tilfører hovedmotivet ditt noe spesielt, tror det kunne blitt "stramt" og flott om du kroppet det drastiskt og faktisk kanskje helt inn til :) Dette er jo en smaksak men du kan jo prøve å se hva du liker best selv :)

Takker for tilbakemelding.

Ser den med å skjære det ned, men synes bildet ble bra når jeg fikk litt luft foran nissen. Det han lurer på er foran ham.....Kanskje det var Jula som forsvant?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...