johanf Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det finnes da menn som ikke har noe imot at "hun" har barn fra før. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ok her nytter det tydeligvis ikke å si noe men jeg slenger inn ett siste tappert forsøk på å få deg til å ta deg sammen. Ja, du er sikkert slående vakker og har sikkert en herlig personlighet. Men det hjelper lite når mannfolka IKKE VIL ha forhold. Nysingle menn som akkurat har laga seg datingaccount og endelig kan rase litt rundt for første gang på sju-åtte år er kanskje ikke de beste mennene å legge seg etter. Du har jo sikkert prøvd ALT annet, så hva med å ta tipset mitt og kutte ut menn en periode, lære deg å være alene og bli en attraktiv selvstendig kvinne og ett forbilde for ungene dine i stedet for ei crazy mor med midtlivskrise, depressjoner og bekreftelsesbehov. Alt blir ikke automatisk bra selv om du får deg en kjæreste. Du kan være så fin ei dame du bare vil, det er INGEN menn med respekt for seg selv som vil dele livet med ei dame med problemene du har. Derfor må du ordne opp i livet ditt før du begynner å dra ett annet menneske inn i det. Hvis ikke drar du bare han ned i skiten også. Vi er mange som prøver å si det du sier. Du og Tvillingsjel er vel kanskje de som har vært i nærheten av å få inn noen poeng, men stort sett preller alle visdomsord av som vann på gåsa. Jeg tror Heartlife kommer til å fortsette å gjøre de samme feilene og komme med de samme anonyme trådene her i årevis framover. Vi pisker en død hest her. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Det finnes da menn som ikke har noe imot at "hun" har barn fra før. Joda, det gjør det. Men det er ekstremt få som synes det er en positiv egenskap. På en dateside vil menn som ser etter et langvarig forhold plukke vekk kvinner med barn. Derimot, de som ser etter sex vil ikke bry seg. Det fører til at de som kontakter henne på nett er bare ute etter sex. I tilegg hvis det er noen som kontakter henne for et langvarig forhold, så er de trolig ikke like attraktive. Det er derfor hun må kontakte menn. Da kan hun lete etter menn som sier de ser etter et langvarig forhold, og hun får en bedre ide om hva slags menn som er villig til å date henne. Endret 5. januar 2014 av Camlon Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Angående det å date folk med unger: (Det ble ett innlegg til!) Det er så absolutt menn som er åpne for kvinner som har barn fra før, men dette er gjerne menn som også har barn fra tidligere forhold selv. Jeg har veldig forståelse for de som ikke vil ha partner med unger fra før. Nå er jeg enda relativt ung så det er aldri noe problem, men det å skulle hoppe inn og være stemor eller stefar er ikke bare bare. Mange vil starte egen familie. Ikke forsørge andres. Mange klarer ikke å la være å skille mine og dine. Unger, spesielt de som har vært igjennom mors/fars mange partnerbytter blir dønn kritiske fordi ingenting er stabilt og de blir usikre. Når de ender opp med å like fyren forsvinner han kanskje plutselig og etter noen mnd kommer mamma hjem med en ny mann igjen. Vet om flere som vokste opp med det og har halvsøsken spredd overalt.Selv fikk jeg ett helvete av en "stemor" som brøt inn i ekteskapet til mamma og pappa og laget ett helvete og forårsaket skillsmisse. Long story short: Jeg og denne kvinnen tåler ikke trynet på hverandre og jeg har null kontakt med faren min pga henne. Jeg river henne i filler hvis jeg ser henne pga lidelsene hun sendte mamman min og familien min igjennom.Så kjære Heartlife. For ungene dine sin skyld, hver så snill å trå varsomt og ikke dra hjem det første og beste du ser. Du aner ikke hvordan det føles for dem. Uansett alder. Det er aldri noe gøy når mamma eller pappa har ny kjæreste, og det finnes faktisk foreldre (feks min far) som prioriterer den nye partneren foran ungene sine. Det er en lang prossess å skulle bli akseptert og akseptere. Og det blir verre jo eldre ungene er. Det er bedre om du slutter å lete og lar være å tenke på det. Så dukker nok Prince Charming opp. Drit i mannfolka, rydd opp i livet ditt, vær litt mor og så kan du begynne å se deg om etter en mann. Du kommer nok ikke til å dø alene med 12 katter. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Du kommer nok ikke til å dø alene med 12 katter. You never know... 1 Lenke til kommentar
Mirelle Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Syns denne tråden vitner om ett dårlig kvinnesyn. Og mange forutinntatte holdninger fra mange. Det virker som når en person letter på sløret og forteller om ett veldig typisk samfunnsproblem om noe veldig mange pene og snille jenter sliter med, så ropes det er rekke forutinntatte og nedverdigende holdninger mot en uskyldig person som kun leter etter svar på noe hun lurer på. Tror de av dere som gjør dette virkelig at slike svar kan være til noen hjelp? Det hun presanterer her er ett veldig vanlig samfunnsproblem som det er flott at noen tar tak i og annonserer. Det er mange menn her som hadde kunne kommet med ett eller annet som kunne ha gitt en bedre innsikt og forståelse mellom kjønnene. Men istedenfor virker det som om de ikke har peiling på hva de snakker om i det hele tatt og er til ingen hjelp. Jeg så kun to personer i denne tråden som svarte med noe som kunne være til hjelp. Hvis det er slike holdninger menn går rundt med, så er det jammen ikke rart at ts møter på dette problemet! For det virker som mange menn mener at -alle jenter som forklarer om ett problem med det motsatte kjønn, er problemet selv og bør stoppe å syte. Visste dere at de aller snilleste mest medgjørlige som ikke helt får formidlet sine behov og blitt hørt, blir mest kjørt over? Og at det kan være probleme helt i kontrast til deres bedømning fordi hun åpner seg her? Skal jenter bare gå rundt å smile og syns alt er kult hele tiden uansett hva som skjer og greier ingen menn å ta ansvar for hvordan de behandler andre i det hele tatt? -om hun velger å ta opp "ett" av de tingene hun lurer på i livet her, betyr det at hun automatisk ikke tenker på annet. Hva forventer dere egentlig? At kvinner aldri skal lure på noe som helst fordi da må hun være desperat?? -Dere snakker om selvstendighet? Tror dere ikke hun har måtte være veldig selvstendig i lang tid med problemet hun presanterer?? Hvor er logikken her?? Er det feil av ett hvilket som helst menneske å ønske seg kjærlighet?? Fra det motsatte kjønn? Er ikke dette noe samfunnet krever av en hver enkelt og som alle mennesker egentlig trenger for å leve optimalt? Og er ikke optimalt i seg selv ett mål for alle? Jeg skjønner at dere menn er ekstremt glad i utfordringer fra naturens side og at den grunn sikkert hater å høre at en jente ønsker seg noe fra dere i det hele tatt. Men denne evnen fra naturen burde kanskje bli brukt mere konstruktivt til å nettopp gå inn for å forstå. For det er gjennom forståelse kjærlighet ofte kommer. Jeg får istedenfor følelsen at dere nesten ønsker dere en slags robot kvinne uten følelser i det hele tatt som dere kan programere på forhånd eller en som har gitt opp alle menn som dere kan overvinne. Eller en som rett og slett er født vanskelig og mindre snill, sånn at dere ihverfall kan få en utfordring uten at hun har noen spesielle følelser og slikt som dere kun kaller drama og dritt. Selv om all drama og dritt kommer i fra dere. Og ikke minst manipuleringer som vel er grunnproblemet fra de hun møter på. For det virker som om kulturen i Norge har kommet inn i en ukultur hvor menn ikke lenger oppfører seg som gentlemen. Jeg tror problematikken bunner veldig i dette. Hadde menn oppført seg med en gentleman holdning er jeg sikker på at hun hadde sluppet å oppleve dette gang på gang. Da hadde kanskje også menn lettere klart å forelske seg. Det sies at mann til en vis grad kan bestemme seg for dette selv og at en gjerne føler mere jo mere en gir. Det sies at tiltrekning er det grunnleggende. Og at menn blir tiltrukket av nesten alle, mens kvinner blir tiltrukket av ca en av hundre. Jeg syns rådene til tvillingsjel var fine. Og også rådet til en som sa at hun burde ta kontakt med de som var ute etter ett seriøst forhold. Han syns jeg hadde noe fornuft i noe. Men det er jo ikke lett når kvinner med en gang blir stemplet som desperate hvis de gjør det. Da kan jo alt bli litt vanskelig slik hun forteller her. Alle mennesker har sitt kors å bære. Men det er ikke alle som er åpne om det. Og åpenhet og ærlighet er i seg selv en fin ting. Selve det å komme ett menneske nær er å være med på reisen innover og utveksle med hverandre. Ikke bare ja ja ja nå har vi det fint og topp bare uten noen dybde. Betroelser vil jeg tro er den rette veien å gå for å ikke havne i en sex rolle bare. Men det er ikke så godt å si. Dere burde ihvertfall ikke fraråde fra det. Det er jo sånn mann blir kjent på ett dypere plan enn bare det ytre osv. Enn bare behov osv er det ikke? Noen ganger lurer jeg på om menn er veldig pragmatiske. Hvorfor skal det å ha barn ha noe å si om mann er glad i noen? Livserfaring og familie rundt seg samt produktive gener er intet minus. Jeg har litt troen på at "de beste menn er tatt". Grunnen til at dette gjelder menn og ikke kvinner er fordi kvinner pleier å bryte ut av ett forhold hvis mannen er for vanskelig. Mens menn liker mere utfordringer og blir. Fordi jenter er mere opptatt av trygghet mens menn er ofte mere opptatt av utfordringen. Ett forhold er ofte en større utfordring for kvinnen til å få til å fungere enn det er for mannen fra naturens side. Dermed er det oftest slik at de vanskeligste mennene ender opp som single. Når de har kommet forbi den typiske etableringsfase alder i livet tyveårene. Mens de snilleste jentene også ender opp som single i denne alderen over 20 eller yngre. De jentene som ikke ble hørt og som ikke klarte å gjøre seg forstått til de ikke klarte mer er som oftest de snilleste og som oftest de peneste. Den som ble valgt pga utseendet av en som var bestemt på at den peneste skulle han oppnå. Deretter har mange blitt opplært til at kvinner og menn er helt like som er helt feil. Og gjennom dette tror jeg den veldig gale forestillingen om single alene mødre kommer. Hvis menn tror kvinner er like dem og ender opp slik av samme årsak som dem. Heldigvis fins det unntak for regelen. Men jeg tror dette er en typisk tendens. Ting hadde blitt mye bedre om disse single mennene over 30 derimot kunne forbedret seg og ikke forsatt med den sammen feilen. For oddsene for at hun han møter er sjør er stor og da er det enda viktigere. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 (endret) Skulle nesten tro at det lå noe i "ikke noe sex før etter ekteskap", synd at slike verdier er så å si borte i det moderne samfunn. hmm really makes you think.. Endret 27. august 2016 av geita_ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) Jeg opplever dette hele tiden..... Jeg søker etter en livsledsager i livet mitt. Dette forteller jeg tydelig til dem jeg møter. Jeg sier at jeg ikke ønsker å kun ha sex, for jeg forbinder dette med følelser. Mennene sier at de er enige , og tar seg tid til å gå turer med meg , gå ut å spise og slikt til å begynne med. Men så... når de får sex så kommer den useriøse siden frem. Da skriver de gjerne: Komme til deg å ha sex? hvor ble det av gåturene tenker jeg Det gidder de ikke mer. De kommer, har sex, og så fornærmer de meg med å løpe og hente jakken, og gå sin vei rett etter sexen De vil fortsatt ha sex, og de vil ikke at jeg skal møte andre, men.. de virker jo ikke seriøse ut. Dette har jeg opplevd gang på gang. Nå har jeg opplevd dette nok en gang med en ny date fra en nettkanal Jeg orker ikke å ha det sånn mer. Dette går utover selvtilliten. Derfor lurer jeg på: er det slik at dere menn bruker de damene som ikke er pene nok for dere til sex? eller har dette gjerne ikke noe med utseende mitt å gjøre? Jeg får komplekser... Itillegg får dette meg til å tenke at det er mulig derfor far til barna forlot meg til fordel for en annen dame, nettopp fordi jeg ikke er brukbar nok til et forhold.. negativ thinking, noen som kan oppløfte meg litt .... Anonymous poster hash: 7fff7...88f De merker nok usikkerheten din. Føler du deg ikke attraktiv selv vil heller ikke andre oppfatte deg som attraktiv fordi det gjør noe med væremåten din ovenfor andre mennesker. Utseende spiller en stor rolle ja, men tar du vare på deg selv og holder deg i fysisk god form vil utseende ditt være godt nok for de aller fleste. Jobb med å bli mer trygg på deg selv du før du tenker på noe forhold. Når du dater menn skal du fokusere på om dette er en mann som passer deg ikke om du er god nok for han. Den dagen du tenker slik, først da er du klar for å gå inn i et forhold. Hør på det cicklide og leo skriver du, de veit hva de prater om. Endret 28. august 2016 av Tmz Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 necroposting, tror ikke trådstarter er blandt oss lengre... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Flott at du fant en tråd fra 2013 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå