Chad Thundercock Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Dette er blitt besvart tidligere. Grunnen til at ingen mann vil ha deg utenom sex er fordi du ikke har noe annet å tilby dem. Du er rimelig langt opp i årene med flere løsunger hengende etter, bruksverdien er dessverre ofte veldig liten på damer over 30. 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 ikke prøv og lur deg til kontakt nå Nuvel. Vet ikke om det hadde vært så lurt. Men, jeg er jo nysgjerrig på hva i profilen hennes er det som gjør at hun kommer i kontakt med alle disse folkene som av en eller annen grunn ikke vil ha noe seriøst med henne å gjøre. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Så om jeg ikke finner meg type før jeg fyller 30 er jeg screwed? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Hvis du ikke har noe å tilby, ja. Lønner seg å utvikle en personlighet vet du, ikke bare bruke ungdomstiden til fest og horeri. Anonymous poster hash: 83988...25b Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Vel jeg har masse og tilby og enda 8 år igjen så ikkje få panikk. Endret 4. januar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hvis du ikke har noe å tilby, ja. Lønner seg å utvikle en personlighet vet du, ikke bare bruke ungdomstiden til fest og horeri. Dei som festar i ungdomstida utviklar ikkje ein personlegdom? Eg veit ikkje kva som er verst i denne tråden. Måten heartlife driv på, eller generaliseringane til resten. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Dette er blitt besvart tidligere. Grunnen til at ingen mann vil ha deg utenom sex er fordi du ikke har noe annet å tilby dem. Du er rimelig langt opp i årene med flere løsunger hengende etter, bruksverdien er dessverre ofte veldig liten på damer over 30.Nåja. Det var dine ord. Det finnes single på 30 og over, som kunne tenke seg kjærester på egen alder. Det at man har barn trenger ikke å være noen hindring. Selv om man har passert 30, så er det ikke slik at man finner frem nå bridgeblanding, rullator og kryssord mens man venter på at pensjonspengene skal kicke inn. Selv om DU ikke vil ha noen over tretti, så finnes det mange som vil og man har fortsatt mye liv igjen når man er i trettiårene + føler seg ung. Utenom det synes jeg kanskje ts bør se seg om etter andre plasser til å finne mannfolk. De sjekkestedene er nok ikke bare seriøse, selv om man sikkert kan være heldig også. Er ellers interessant å høre hva slags bruksområder man ikke kan brukes til. Kvinner har ofte sin seksuelle peak i tretti-førtiårene som du kanskje kan ha hørt rykter om Endret 4. januar 2014 av Tvillingsjel 3 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hehe ja som tvillingsjel sier : høy sexappeal må jeg ha selv i min alder, for jeg får etter meg menn helt ned til 18 år. Og de sier jeg er utrolig hot, og at det ser ut som at de som er på min alder er foreldrene mine. Får ta det som et kompliment. Jeg opptrer normalt inreal, utenom at jeg prøver dumt å stole på det datene sier. Så stopp p si at nevrotisk oppførsel har skylden. Jeg får høre at jeg er snill, blid og virker ordentlig ut, samt veldig selvstendig av alle omtrent. Men ikke dere da;-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) ingen som har nevnt med ett eneste ord at du kanskje har ett lite snev av "mas" over ditt uttrykk? Mange menn, og mange mange masetråder ... det blir tilsammen masse løse tråder, både her og der .. Endret 4. januar 2014 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Når du blir kjent med dem, tar du opp intensjonene dine tidlig eller blir dere kjent mer naturlig? Kan det være at de ser på det som en utfordring å bare få deg til sengs? 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg føler dere stempler meg som en som oppfører seg unormalt. Men folk sier at jeg både ser og virker ordentlig og uskyldig ut, både oppførselsmessig og utseende. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg føler dere stempler meg som en som oppfører seg unormalt. Men folk sier at jeg både ser og virker ordentlig og uskyldig ut, både oppførselsmessig og utseende. Jeg stempler ikke, jeg spør bare. Om du sier til se folka at du er ute etter forhold, så kanskje de vil bevise for seg selv at de kan få deg til sengs - at du blir en erobring. Vis oss et bilde da 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Å gi svar over nettet til en person man aldri har møtt eller kjenner, har sine svakheter. Derfor kan det være vanskelig å "diagnostisere" problemene nøyaktig nok 3 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Tvillingsjel, det er ikke di som stempler meg. Du opptrer fint ovenfor meg, og oppmuntrende positivt. Det er en del av de andre Det er ikke du ikke di , skrivefeil hehe Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg ligner på prinsen i England sin kone, får jeg høre. Og det synes jeg selv at jeg gjør også. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg ligner på prinsen i England sin kone, får jeg høre. Og det synes jeg selv at jeg gjør også.Da håper jeg inderlig du mener sønnen sin kone og ikke faren sin Når jeg tenker meg om så er bestefaren prins også. Han yngste bruker vel tittelen hertug? 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Sønnen til Diana, han eldste sin kone. Hehe Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Kjære heartlife. Det at folk gir deg ærlige tilbakemeldinger er for din egen vekst og er i din egen interesse, selv om du oppfatter det som noe annet. Det er få mennesker som er villige til å påpeke slike ting, men det er ærligheten i dem som virkelig har verdi og kraft nok til å være til hjelp. Det er svært vanskelig å se seg selv utenfra fordi psyken prøver å opprettholde status quo, noe som igjen motarbeider det du egentlig vil, og det er det vi på forumet her kan hjelpe deg med å se igjennom, så langt du er villig til å ta imot hjelpen. Selvfølgelig skal du verne deg selv mot urimeligheter og ondsinnede handlinger, men man må også være åpen og ydmyk nok til å ta til seg berettigede observasjoner av din adferd og kognisjon som igjen styrer de resultatene du får som du så tydelig viser at du misliker sterkt. Du viser jo gang på gang at du har et problem som du kommer hit med for å få løst, du får gode råd men bruker dem ikke til å vokse slik at du kommer deg ut av den negative loopen du er i. Da har du egentlig bare deg selv å skylde på. Som du selv skriver så sliter dette deg ut og vi som forsøker å hjelpe deg føler oss hjelpeløse. Det gagner hverken deg eller oss. Dette er skrevet 100% seriøst med de beste intensjoner for deg og er ment som genuin hjelp. Det å innse problemet er første steg, noe jeg regner med du har gjort siden du skriver disse innleggene, det å gjøre noe med det er steg nummer to. Hvis du fortsetter slik du gjør nå kommer du ingen vei og du blir bare mer og mer skuffet, mer og mer desperat til du til slutt gir helt opp og hater alt av menn, noe du selv bidro til fordi du ikke ville høre på oss. Det er folk som ville gitt en arm eller et bein for å være i den priviligerte situasjonen du er i nå og ha de mulighetene du har nå som du kaster bort ved å la ting skure og gå og å avvise hjelp. Hva ser du for deg som kan være et første steg for å kunne oppnå en endring for at du skal kunne komme deg nærmere det målet du ønsker som gjelder deg selv ? Endret 4. januar 2014 av vidor 7 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ok her nytter det tydeligvis ikke å si noe men jeg slenger inn ett siste tappert forsøk på å få deg til å ta deg sammen. Ja, du er sikkert slående vakker og har sikkert en herlig personlighet. Men det hjelper lite når mannfolka IKKE VIL ha forhold. Nysingle menn som akkurat har laga seg datingaccount og endelig kan rase litt rundt for første gang på sju-åtte år er kanskje ikke de beste mennene å legge seg etter. Du har jo sikkert prøvd ALT annet, så hva med å ta tipset mitt og kutte ut menn en periode, lære deg å være alene og bli en attraktiv selvstendig kvinne og ett forbilde for ungene dine i stedet for ei crazy mor med midtlivskrise, depressjoner og bekreftelsesbehov. Alt blir ikke automatisk bra selv om du får deg en kjæreste. Du kan være så fin ei dame du bare vil, det er INGEN menn med respekt for seg selv som vil dele livet med ei dame med problemene du har. Derfor må du ordne opp i livet ditt før du begynner å dra ett annet menneske inn i det. Hvis ikke drar du bare han ned i skiten også. 4 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Heartlife: Problemet er hva slags menn du velger. F.eks. du sier at du henter mange menn fra datesider. De på datesidene vil se en dame med unger hengene etter seg. Dette er ikke hva seriøse menn ser etter og bare de som er interesert i sex vil kontakte deg. Om du ønsker å møte folk på datesider så må du kontakte folk, fordi alle som vil kontakte deg er ute etter sex. Ellers vil jeg anbefale deg å møte menn utenfor internett og ikke ha for høye standarer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå